Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting
Kris,
4 miesiące temu
Silnik 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
110 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
3,50
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
: Nie rdzewiała jak w innych japonczykach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak, nie psuje się
3,0
Całokształt
Patrzysz na niego i robi wrażenie. Jedziesz kawałek drogami krajowymi i jest w miarę ok… wyjeżdżasz na autostradę i jest dramat …
Wyciszenie tragiczne- jakbyś jechał taczką. Szczególnie głośny w pewnych zakresach obrotów. Problem potęguje 5 biegową skrzynia
Wrażenia
3,0
Silnik
Nawet dynamiczny (pod warunkiem utrzymywania obrotów powyżej 4tys), dobra widoczność. Bardzo głośny powyzej 3 tys obrotów, wręcz nieznośny.
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo brakuje 6 biegu.
3,0
Układ jezdny
Trochę plywa
3,0
Karoseria
W moim ok ale wymagał ciągłego dbania i konserwowania
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widocznosc
3,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą mało wygodna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi bardzo dobrze, dużo lepiej niż w Europejczykach. Brak nawiewu w drugim rzędzie - dramat
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo duzo
1,0
Wyciszenie
Nie wiem czy można gorzej wyciszyć samochód …
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niezawodny, mało pali, części drogie ale rzadko potrzebne
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi jak na jakość materiałów wnętrza i brak wygłuszeni kabiny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
[l/100km]