Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting
Marek,
8 lat temu
Silnik 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
19 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Solidne, duże auto, wygodne na slabe drogi, na rodzinne wypady. Niezbyt urodziwe niestety. W XII.2015 zmieniłem na OIII MY16 - jest rewelacyjnie, jakby inne auto (ale nie ma co ukrywać, teraz mam najwyższy model).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny, oszczędny jak na te osiągi. Z wad - wysoki hałas w kabinie powyżej 3000 rpm. Podobno niezniszczalny.
2,0
Skrzynia biegów
Precyzja zmiany bez zarzutow. Jednak ogromna wada jest jej zestopniowanie tylko do 5 przelozen. Dodatkowo dużym minusem sa krótkie biegi - zdecydowanie IV i V powinny być dluzsze. Halas silnika bardzo negatywnie wpływa na komfort przy prędkościach autostradowych.
4,0
Układ jezdny
Wysoki komfort resorownia na złych drogach. Przy większych prędkościach jest gorzej - auto mało stabilne
Komfort
5,0
Widoczność
Duzo przeszkleń, wysoka pozycja za kierownica pozytywnie wplywaja na widoczność. Pozyteczna kamera cofania. Ale dlaczego ten samochod nie ma fabrycznie czujnikow parkownia p/t? Domontowalem i stad wysoka ocena.
4,0
Ergonomia
Latwa obsluga, może zbyt prostacka. Duzy minus za brak podświetlania sterowania centralnym zamkiem, szybami. Sterowanie radiem dotykowym bezproblemowe, ale przydalyby się przyciski (jak w wersji na inne rynki)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Byloby doskonale, gdyby nie ogromny mankament - brak nawiewow dla drugiego rzedu siedzeń! Cos takiego miał nawet mój Fiat Stilo z 2013 r! Japonczycy, wstyd, to ma być auto dla rodzin!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna przestrzen w kabinie oraz jeszcze bardziej imponujący bagażnik w wersji 5M. Minusem jest brak możliwości montowania 3 fotelików z tylu ze względu na relatywnie wąskie siedzisko.
3,0
Wyciszenie
Resorowanie bez zarzutow. Jednak wyciszenie silnika i szumu powietrza na poziomie auta sprzed kilkunastu lat. Bez rewelacji (w przeciwieństwie do najnowszego modelu MY16)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie psuje - w końcu to Japonczyk. Spalanie na odcinku 19.500 km to 8,3 l - nieduzo jak na takie auto. W jeździe miejskiej w trybie ECO i A&S da się zejść do 8l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem auto w 2014 roku w promocji, bezkonkurencyjna oferta. MY16 jest oferowany po wyższych cenach, ale jakość auta zdecydownie wzrosla.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, praktycznie nowe auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, pewnie za 10 lat...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
[l/100km]