Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting
ktw,
9 lat temu
Silnik 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
19 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: niskie spalanie
5,0
Całokształt
Idealne auto rodzinne, ogromny bagażnik, stosunkowo niskie spalanie, przyzwoita dynamika i prowadzenie
Wrażenia
4,0
Silnik
Pali mało, z ręczną skrzynią rozpędza się bardzo przyzwoicie. Katalogowo niby 10.5s do 100km/h, ale jak trzyma się go na wysokich obrotach, sprawia wrażenie znacznie szybszego. Wyprzedzanie nie sprawia problemów.
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj typowo "po japońsku" - czasem coś zazgrzyta przy wrzucaniu wstecznego. Mogłoby być lepiej.
4,0
Układ jezdny
Jak na SUVa, jest naprawdę nieźle. Drogi trzyma się przyzwoicie, jedynie przy dużych predkościach (>180km/h) brakuje trochę stabilności. Ale w końcu to nie jest auto sportowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie auto, a widoczność lepsza niż w kompaktach. Dodatkowo tylnia kamera znacząco ułatwia manewry parkingowe.
5,0
Ergonomia
Super - wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przydałyby się dodatkowe nawiewy na tylni rząd siedzeń, prawy przedni nawiew na boczne szyby chłodzi twarz pasażera. Poza tym OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuużo miejsca!
3,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej - powyżej 140km/h robi się głośno. Sytuację ratuje trochę świetne pokładowe audio :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 MIVEC, skrzynia manualna, 2WD.
Pali zadziwiająco mało jak na taką szafę na kółkach - w mieście (Wawa) od 8 do 10l/100km w zależności od korków.
W trasie - średnia z ostatnich tankowań to ok. 8l/100km (50% - ekspresówka 130km/h na tempomacie, 25% - drogi lokalne, 25% miasto).
Na autostradzie, przy tempomacie ustawionym na 140km/h spala ok. 9.5-10l/100km.
Minimalne spalanie - odcinek ok. 40km, sznur samochodów poruszających się ok. 70-80km/h - 5.8l/100km, jak mały diesel!
Nie używam Eco Mode.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie - nie do przebicia. Wnętrze zbliżone do klasy premium, ogromny bagażnik i przestrzeń w środku, dobry silnik, podniesione zawieszenie na bezdroża, a wszystko to za mniej niż 100kPLN.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem radio głupieje przy odczytywaniu plików z USB, poza tym nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
19000, na razie nic się nie dzieje (odpukać)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
[l/100km]