Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017
Marek W-wa,
7 lat temu
Silnik 2.2 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
37 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Wyciszenie auta
5,0
Całokształt
Auto miło mnie zaskoczyło - myślałem, że po poprzedniku nie można nic poprawić, a tu jest przede wszystkim ciszej. Reszta na tym samym , bardzo wysokim japońskim poziomie. Outlanderem II zrobiłem 350 tys. km i sprzedałem nic nie robiąc (poza eksploatacją). Mam nadzieję, że tu też tak będzie :-). No, mógłby mieć więcej koników (poprzednik miał w serii 177) i był wyraźnie mocniejszy. Za chwilę odwiedzę KREATORA MOCY i powinno być lepiej :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby mieć więcej mocy - duże auto wymaga i mocy i momentu. Idealnie byłoby mieć 200 KM/ 450 NM. Reszta ok - zobaczymy jak się będzie sprawował po 200 tys km :-)
5,0
Skrzynia biegów
W końcu automat klasyczny. Poprzednik nie miał takiej opcji z tym motorem. Jest bardzo dobrze zestopniowana i szybko reaguje bez zbędnych szarpnięć.
5,0
Układ jezdny
Dokładnie taki sam jak w poprzedniku - wedle zasady lepsze wrogiem dobrego nic nie zmieniono. Przede wszystkim mamy najlepszy obecnie w klasie napęd na 4 kółka i to czuć na śliskiej nawierzchni.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym możliwym kierunku jest super. Do tego w standardzie kamera cofania i jest git.
4,0
Ergonomia
W poprzedniku było lepiej - więcej schowków, uchwytów, ruchomy podłokietnik. Ale bez przesady - cały czas jest dobrze i wygodnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest klima dwustrefowa i działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W dwóch rzędach miejsca nie ubyło względem poprzednika i to się chwali, znaczy jest go cały czas bardzo dużo i wygodnie się w 4 osoby jedzie, bardzo wygodnie :-). Bagażnik jest ciut mniejszy niż w poprzedniku, no chyba że się wymontuje (raptem kilka śrub) 6 i 7 siedzenie :-) - wtedy można zabrać co się chce na wakacje.
5,0
Wyciszenie
No tu jest milowa zmiana względem poprzednika. Według mnie jedno z cichszych aut w klasie włączając do porównania marki premium.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standard w klasie - podobne jak u konkurencji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dziś cena auta wydaje się być dopasowana do realiów rynkowych, a bywało różnie :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 150KM 110kW
[l/100km]