Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017
stefpat,
4 lata temu
Silnik 2.0 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg:
5 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Po przejechaniu pierwszych 5 tyś kilometrów mogę stwierdzić że auto spełniło wszystkie oczekiwania. Jest odpowiednio pojemne zarówno jeżeli chodzi o bagażnik (3 osobowa rodzina na wakacje spakowała się bez problemu) jak i kabinę (osoba średniego wzrostu z tyłu siedzi z nogą założoną na nogę i jeszcze jest luz przy maksymalnie cofniętym do tyłu przednim fotelu). Komfort podróży bardzo wysoki: dobre tłumienie nierówności, dobre wyciszenie, brak jakichkolwiek drgań czy wibracji lub dziwnych odgłosów. Praca silnika i skrzyni biegów znakomita. Moc wystarczająca do sprawnej jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, dobre wyciszenie, moc wystarczająca do sprawnego wyprzedzania na trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie rozumiem dlaczego ktoś narzeka na charakterystykę pracy tej skrzyni. Jest rewelacyjna.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjne prowadzenie i manewrowanie, dobre tłumienie (nie jest to wprawdzie Citroen C5 ale nic nie może się równać z hydropneumatyką), bardzo dobre trzymanie się toru jazdy na zakrętach, nie rozumiem osób które twierdzą że zawieszenie jest zbyt miękkie i na zakrętach nie daje rady (chyba przesiadają się z Lamborghini albo innej wyścigówki)
5,0
Karoseria
Wydaje się solidna i dobrze zabezpieczona.
Komfort
5,0
Widoczność
Prosta i relatywnie nisko poprowadzona linia okien daje świetną widoczność wspomaganą czujnikami parkowania z przodu i z tyłu + kamera z tyłu
5,0
Ergonomia
Duże łopatki do zmiany biegów przy kierownicy przeniesione chyba wprost ze sportowego auta sprawdzają się rewelacyjnie. Reszta też wzorowo. Brakuje tylko możliwości montażu siatki odgradzającej przedział bagażowy żeby można było ładować pod sufit bez obawy że coś przeleci do przodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie i wydajne chodzenie jak i nagrzewanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Napiszę tylko że po rozłożeniu fotelika dziecięcego do pozycji leżącej fotel pasażera z przedniego rzędu można ustawić na tyle daleko że osoba o długich nogach siedzi komfortowo a dziecko w foteliku może wyprostować nogi. W Citroenie C5 tak się nie udawało.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie na poziomie auta premium.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To się dopiero okaże, ale wolnossący silnik benzynowy i prosta w budowie skrzynia CVT wróżą brak kosztownych problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu moim zdaniem Mitsubishi bije konkurencję na głowę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]