Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015
Adro,
6 lat temu
Silnik 2.2 DI-D 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
75 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
2,86
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
1,0
Całokształt
Jestem zawiedzina gdyz koncern nie potrafi dac sobie rady z nadmiernie zuzywajacymi sie hamulcami przednimi . Przy 18 tys wymiana tarcz i klockow , 40 tys ponownie wymiana tarcz i hamulcow w autoryzowanym serwisie i o dziwo 75 tys ponownie wymiana tarcz i klockow .Nadmienie ze auto od poczatku serwisowane Aso .Reklamowane u importera i w serwisie odpowiedz ze to normalne zuzycie .Poz Adro
Wrażenia
4,0
Silnik
Wyciek z miski olejowej naprawione na gwarancji .Wadą jest koniecznosc recznej regulacja zaworow
4,0
Skrzynia biegów
Dziala bez problemow
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogie 3 razy wymiana tarcz i klockow w okresie gwarancji to dodatkowy koszt ok 9 tys zl przy przebiegu 75 tys
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyciek z miski olejowej naprawiany w aso
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nadmierne zuzycie tarcz i hamulcow - jest to wada pojazdu ktora dyskwalifikuje zakup pojazdu z informacji w aso tylko w wersji z automatyczna skrzynia biegow
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DI-D 150KM 110kW
[l/100km]