Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015

MB, 4 lata temu
Silnik 2.0 MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 68 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto dzielnie sobie radzi w terenie. Pomocna jest możliwość sterwania napędem AWD.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Po roku użytkowania zaczęło denerwować trzeszczące tylnie zawieszenie (brudzą się jego elementy i zaczyna hałasować) - usterki nie da się usunąć trwale, należy smarować często zawieszenie. Słabe hamulce z przodu powodują, że często będziecie zaglądać do portfela (konieczność wymiany klocków, tarcz).
4,0
Całokształt
Kupiłem auto prosto z salonu. Początkowo byłem bardzo zadowolony, jednak wraz z upływem lat było coraz gorzej ze względu na denerwujące drobiazgi (trzeszczące zawieszenie) oraz bardzo wysokie koszty serwisu (wyższe niż np. w Lexusie) wynikające m.in ze skandalicznie nietrwałego układu hamulcowego. To był mój drugi Mitsubishi i prawdopodobnie ostatni.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mało skomplikowana konstrukcja. Niezawodny, ale też mało dynamiczny i niezbyt oszczędny.
3,0
Skrzynia biegów
CVT - albo sie kocha albo nienawidzi. W imię komfortu ją zaakceptowałem, ale po 4 latach unikam aut z taką przekładnią. W mieście skrzynia działa komfortowo, dużym problemem jest wyprzedzanie poza miastem oraz jazda obciążonym autem (wysokie obroty, hałas, podwyższone zużycie paliwa)
4,0
Układ jezdny
Auto komfortowe. Nie nadaje się do szybszej jazdy (m.in ze względu na bardzo szybko zużywające się hamulce na przedniej osi).
5,0
Karoseria
Klasyczna, ładna linia. Przestronne wnętrze. Ale nie jest to samochód który uwodzi wyglądem
Komfort
4,0
Widoczność
Duże przeszklenia oraz pudełkowaty kształt karoserii sprawiają, że widoczność jest dobra.
3,0
Ergonomia
Duże braki - "Japończycy tak mają" - nieintuicyjne sterowanie multimediami, brak podświetlenia przycisków sterowania oknami.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i ogrzewanie z przodu działają dobrze. W 2 i 3 rzędzie - słabo, bardzo słabo - brak nawiewów sprawia, że pasażerowie z tyłu się męczą. Wyjściem jest ustawienie wentylacji na maxa, ale wtedy przeziębienie kierowcy gwarantowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronne auto, nie mam zastrzeżeń do 1 i 2 rzędu. 3 rząd - dla dzieci, konkurencja jak np. Hyundai czy Kia są bardziej przestronne. Moja wersja miała szyberdach, ogranicza on miejsce na głowę w 2 rzędzie siedzeń).
4,0
Wyciszenie
Przy spokojnej jeździe i niskich obrotach silnika jest cicho. Problem zaczyna się przy wyprzedzaniu, na austostradzie (wyjściem jest ustawienie manualnego wirtualnego biegu "6", ale wtedy auto nie ma żadnej dynamiki (choć silnik przestaje wtedy wyć)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lakier jest miekki- warto go zabezpieczyć powłoką. Skandaliczne są słabe hanumce (zbyt małe tarcze z przodu). Szanowałem auto, a mimo to przy 68.000 km przebiegu wymieniałem tarcze 2x, klocki z przodu 4x. Po 4 latach musuałem wymienić tarcze z tyłu, bo zbyt bardzo skorodowały. Uważam, że koszt przegłądu po 3 latach to skandal (3k PLN), po 4 latach (4k PLN) złodziejstwo - podbity przez wymianę oleju w skrzyni i nieszczęsnych tarczy z tyłu. Spalanie akceptowalne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość może i ok, cena też. Ale jak dołoży się koszty użytkowania, nie widzę sensu posiadania samochodu tej marki. Europejscy producenci czy nawet Lexus wypadają znacznie korzystniej.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku latach byłem zmęczony częstą wymianą tarcz i klocków, trzeszczącym tylnim zawieszeniem, trzeszczącymi jesienią/zimą plastikami we wnętrzu. Po 4 latach siadł także akumulator(tak się składa, że 5-letnia gwarancja go nie obejmuje) - 2 tygodnie po przeglądzie, kiedy zgłaszałem, że są z nim problemy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MIVEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015