Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Andrzej, 5 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
3,43
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Duży mocny samochód. Pojemny, bardzo wygodny, mający kilka ciekawych udogodnień (7 siedzeń, tylna burta do siadania, dużo schowków i cup-holderów, duże kieszenie w drzwiach i z przodu i z tyłu), bardzo dobry napęd na 4 koła, niezły diesel japoński i francuski, ale i kilka poważnych wad - słaby lakier, niskiej jakości plastiki, słabe wyciszenie, przeciętna ergonomia, bardzo drogie części zamienne i serwis. Porównując z dzisiejszymi europejskimi modelami widać w tym aucie (i w jego następcy czyli obecnym modelu) upływ lat i rozwiązania z tzw. poprzedniej epoki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający do tego auta. Ciut za głośny.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. Szkoda, że z tym silnikiem nie było automatu do wyboru.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry - 4x4 robi swoje.
2,0
Karoseria
Bardzo ładna - do dziś może się podobać. Lakier cieniutki, łatwo się rysuje i matowieje. Po 8 latach zaczyna odchodzić lakier z tylnych błotników - wada konstrukcyjna powoduje tarcie błotnika o zderzak i występuje w każdym egzemplarzu.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic jednostrefowy to dziś za mało. Do tego brak nawiewów na tył auta (ani na 2 ani na 3 rząd siedzeń) to już porażka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Słabe i od komory silnika i od kół. Do tego cienkie szyby i na autostradzie jest bardzo głośno. W mieście może być, ale szału nie ma.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, drogi serwis, przeciętna jakość wykonania auta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie był zbyt drogi w zakupie co rekompensuje późniejsze wydatki przynajmniej w części.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo tego było ...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylny wał do wymiany, alternator do wymiany, łuszczenie lakieru na tylnych błotnikach, szybko rdzewiejące podwozie - słabo zabezpieczony jak każdy japończyk, niska jakość tapicerki - fotel kierowcy do wymiany po 3 latach użytkowania.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II