Inne
: Niezawodność, co w dobie dzisiejszej motoryzacji jest już coraz rzadsze ...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Kontynuuję swoją przygodę z Outim i zgodnie z obietnicą dorzucam małe sprawozdanie po kolejnych wspólnych 15 tys. km. Postaram się nie powtarzać i tym samym pewnie opisy będą krótsze. Całokształt - dalej bardzo dobrze, czyli bez zmian. Blacha bez oznak korozji (podwozie również, ale było zabezpieczone i profile zamknięte też). Trochę już widać w słońcu zarysowania na lakierze - jest delikatny. Silnik trzyma moc i moment i to te zwiększone parametry, zawieszenie bez stuków, amorki dalej ok. Trzeba było już akumulator przed zimą wymienić, ale przy dieslu + webasto traktuję to jako rzecz normalną. Wnętrze wygląda jak nowe, w tym fotel kierowcy. Gałka biegów (skórzana) nadmiernie się według mnie zużyła... może od obrączki, ale chyba aż tak nie powinna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzyma parametry jakby był dopiero dotarty :-). 218 KM plus 493 NM mówi samo za siebie ...
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, tzn. bez zmian - od początku do dziś tak samo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Również bez zmian - trzyma się drogi, bardzo dobry napęd 4x4, co jest widoczne szczególnie o tej porze roku.
5,0
Karoseria
Poza powierzchniowymi rysami na lakierze bez żadnych problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zmian - bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
J.W.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawna zarówno zimą (mnie dodatkowo wspomaga webasto) jak i latem (cała Europa zjechana z dużym komfortem w środku).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ubyło jej od ostatniego opisu ;-)
4,0
Wyciszenie
Niestety nie che być cichszy ...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Coraz lepszy ;-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalony bezpiecznik klaksonu i nic poza tym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
[l/100km]