Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Tata, podróżnik, zadowolony użytkownik, 7 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dobry napęd na 4 łapy naprawdę robi różnicę.
5,0
Całokształt
No i mamy kolejne 15 tys. kilometrów dołożone do licznika - magiczne 100 tys. stuknęło :-). Będę się powtarzał, ale robię to z przyjemnością i powiem tak - pięć wspólnych lat minęło szybko, przyjemnie i całkowicie bezboleśnie. I tak ma być przez kolejne 100 tys. :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Cały czas mocny, elastyczny i nie bierze grama oleju - zmieniam co 10 tys. i jeżdżę od początku na Motulu.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zmian - precyzyjna z dobrze dobranymi przełożeniami
5,0
Układ jezdny
Klasa sama w sobie - w mojej ocenie jeden z najlepszych w klasie napędów 4x4 daje pełen komfort użytkowania w każdych warunkach drogowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Dużo przeszkleń, duże lustra, kamera cofania, wysoka pozycja za kierownicą - jest doskonale.
5,0
Ergonomia
Pisałem o tym poprzednio - to auto jest idealne na długie podróże gdyż ma wszystko co jest potrzebne na swoim miejscu, ma szerokie wygodne siedzenia, ma pełne 3 miejsca na tylnej kanapie (nie jak większość 2,5 siedzenia - czyli środek nie wiadomo dla kogo), ma mnóstwo schowków, pojemników na napoje, pełne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi idealnie, a zimą WEBASTO wspomaga nagrzewanie i jest mega komfortowo w każdych warunkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jedno z niewielu aut (zresztą w nowym modelu też to na szczęście pozostało) nie zwężające się ku górze i ku tyłowi, co daje mnóstwo przestrzeni i dla pasażerów z przodu i na tylnej kanapie. Do tego kanapę tylną można przesuwać w układzie 2/3 do 1/3 i regulować na niej kąt oparcia/pochylenia siedzeń co w długich trasach znacznie powiększa komfort podróżowania. Bagażnik - duży to mało powiedziane, bardzo duży.
4,0
Wyciszenie
Tutaj standardowo obniżam - budowa oraz rozmiar robią swoje. Aczkolwiek wyraźnie trzeba zaznaczyć, że nowe modele innych marek nie są wcale cichsze. Jeździłem nową RAV4, nowym X-trailem, nowym Tiguanem/Ateca/Kodiaqiem, obecnymi Mazdą CX5 oraz Hondą CRV i albo jest tak samo albo jeszcze gorzej (Mazda i Honda).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania nie odbiegają od standardu w klasie aut SUV. Części zamienne dostępne, zamienniki dobrej jakości również, no i poza materiałami typowo eksploatacyjnymi nic nie trzeba było do tej pory wymieniać :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kawał niezłego grosza kosztował. Ale dziś trzeba dorzucić do auta z tego segmentu z takim wyposażeniem i takim silnikiem (pojemność powyżej 2.2 l) około 40 tys. PLN. I to robi różnicę i daje satysfakcję z zakupu na końcówce produkcji generacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II