Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Kierowca SUV-a, 8 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt - trudno jest wyróżnić jedną kategorię, ale jakbym musiał to jako kierowca wskazałbym układ jezdny z rewelacyjnym napędem 4x4.
5,0
Całokształt
Duże, pojemne auto. Mocny diesel bardzo dobrze ciągnie Outlandera do przodu - znacznie lepszy motor niż moja poprzednia benzyna w Toyocie. W środku jest jak w każdym Japończyku - mam wrażenie, że wszystkie marki zamawiają podzespoły w jednej fabryce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy wybór do tego auta. Duża moc, duży moment (177/380) pozwalają na spokojną jazdę i dają spory zapas przy wyprzedzaniu. Bezawaryjny jak na razie - lejesz paliwo, pilnujesz wymian oleju i jeździsz.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrana do tego auta, precyzyjna w działaniu. Fajny trzeci bieg i bardzo długa szóstka.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry napęd na 4 koła. O niebo lepszy niż w RAV4. Auto w trybie 4WD trzyma się drogi jak przyklejone bez różnicy co i jak mocno pada.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko jest tutaj duże - zaczynając od powierzchni szyb a kończąc na dużych lusterkach bocznych. Słupki nie są przesadnie szerokie i to również pomaga. Na końcu pozycja za kierownicą - siedzisz wysoko, a z góry znacznie lepiej widać co się dzieje dookoła.
5,0
Ergonomia
Auto jest wyposażone we wszystkie potrzebne udogodnienia (2 podłokietniki - przód i tył, duża liczba schowków i uchwytów na pojemniki z napojami, szerokie z regulowanymi oparciami fotele zarówno z przodu jak i z tyłu (tylna kanapa się przesuwa w zakresie około 12 cm i do tego pochyla), duży, czytelny i łatwy w obsłudze wyświetlacz systemu multimedialnego, intuicyjne w obsłudze pokrętła i manetki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa sprawnie i wydajnie, dodatkowa nagrzewnica (ten model ma w standardzie 2 sztuki) powoduje szybkie nagrzewanie silnika i auta zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej kategorii auto śmiało można porównywać z modelami o klasę wyżej - miejsca, pomimo niezbyt dużych rozstawów osi i kół, jest bardzo dużo i to zarówno z tyłu jak i z przodu. Dopełnieniem jest bardzo duży, pojemny bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Gabaryty auta robią swoje - przy autostradowych prędkościach jest dość głośno. Auto nie odbiega jednak od innych w klasie. Ma za to jeden duży plus względem aut konkurencji - wypasiony zestaw audio, który umila każda podróż i wyśmienicie zagłusza szumy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Umiejętne działanie, tj. zamawianie części w hurtowniach poza ASO znacznie obniża koszty. Do tego fakt, że się nie psuje jeszcze poprawia samopoczucie właściciela. Pieniądze wydajemy głównie na przeglądy i wymianę standardowych części eksploatacyjnych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie był tani w zakupie, ale znacznie tańszy od obecnie oferowanych modeli. Ma pełne wyposażenie, często przewyższające dzisiejsze kompletacje (m. in. czujniki parkowania, kamera cofania, automatyczne światła i wycieraczki, alarm, biksenony, półskóra, navi, światła do jazdy dziennej, przyciemniane szyby, chromowaną końcówkę wydechu, chromowane listwy progowe, regulowany ręcznie napęd na 4 koła, elektroniczną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, itd.). Słowem wart swej ceny i na dziś nie ma modelu, który miałby coś lepszego, z czego będzie się na co dzień korzystało.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno uwierzyć, ale nic się nie stało do dziś od początku zakupu/użytkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podobnie jak w kategorii wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II