Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Zadowolony użytkownik, 9 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 58 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całość konstrukcji - po prostu jest to dopracowane autko.
5,0
Całokształt
Duży, wygodny SUV, bez zbędnych fajerwerków, ale za to przemyślany konstrukcyjnie i niezawodny. Atrakcyjna, wytrzymująca próbę czasu bryła pozwala długo cieszyć się autem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny diesel, o dużej (patrz właściwej) pojemności, idealnie dobrany (moment i moc) do wielkości i masy auta. Przyjemnie się zbiera spod świateł i na autostradzie pomyka lepiej niż niejedna osobówka.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane 6 przełożeń do charakteru, masy i przeznaczenia auta.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojony napęd i zawieszenie - auto pewnie się prowadzi przy dużych prędkościach, jest komfortowe, ale nie jest to ponton na kołach. Wyczucie drogi bardzo dobre.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka, kamera cofania, wysoka pozycja za kierownicą - czyli jest po prostu super.
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski na swoim miejscu, łatwo dostępne o intuicyjnej obsłudze (bez zaglądania do instrukcji). Bardzo dobre audio, dużo pojemnych schowków, mega duży bagażnik, przesuwana i dzielona tylna kanapa - wzorcowe auto pod tym względem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo wydajna. Zimą wspomagam się webasto i polecam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I z przodu i z tyłu miejsca nie mniej niż w SUV-ach klasy wyższej. 5 osób jedzie wygodnie i komfortowo. 7 tylko z dziećmi w 3 rzędzie.
4,0
Wyciszenie
Do 140 km/h jest bardzo dobrze, potem zaczyna robić się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standardowe dla tej klasy pojazdu. Nie narzekam, bo w klasie premium są średnio 3 razy większe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód drogi w zakupie, ale w tej klasie za znacznie mniej uniwersalne auta, gorsze jakościowo i mniejsze gabarytowo również trzeba słono płacić. Po prostu SUV z napędem na 4 koła, dieslem powyżej 2.0 l pojemności, bardzo dobrze wyposażony musi kosztować powyżej 140 tys. PLN. Zresztą uterenowione kombi z napędem 4x4 również kosztują powyżej tej kwoty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II