Karoseria
: Mnóstwo miejsca, dobrze rozplanowane wnętrze i świetny napęd na 4 koła.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre, przestronne auto. Bezpieczne z dobrą widocznością i bardzo dobrym napędem na 4 koła. W mojej ocenie najlepszy wybór w klasie średnich SUV-ów.
Wrażenia
5,0
Silnik
177 KM i 380 NM to idealny zestaw dla tego samochodu. Elastyczny, mocny i nie pali hektolitrów paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna z krótkimi przełożeniami, dobrze dobranymi do silnika. Długi 6 bieg daje wygodę jazdy na trasie i po autostradach.
5,0
Układ jezdny
Najlepszy na rynku w tej klasie aut napęd 4x4 - możliwość zablokowania centralnego mechanizmu różnicowego bez ograniczenia prędkości pozostała w Outlanderze i chyba tylko w Grand Vitarze. Idealnie sprawuje się na śliskich nawierzchniach i w lekkim terenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże auto, duża powierzchnia szyb, ogromne lusterka i kamera cofania - widoczność w każdym kierunku jest doskonała.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i intuicyjnie obsługiwane (nie trzeba czytać instrukcji by się od razu we wszystkim odnaleźć). Pismaki czepiają się przycisku zmiany wyświetlania danych z komputera pokładowego - po jednym dniu wiadomo gdzie jest i się do niego standardowy użytkownik przyzwyczaja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dział super i latem i zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca i z przodu i z tyłu i na bagaże. Największe autko w swojej klasie - inne mogą tylko pozazdrość (RAV4, Qashqai+2, Tiguan, Yeti, CX5, Kuga to zwykłe maluchy w zestawieniu z Outlanderem).
4,0
Wyciszenie
W swojej klasie jest ok, ale mogłoby być lepiej w tym obszarze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy w ASO na standardowym poziomie dla SUV-ów (nieco wyższe niż dla limuzyn). Podoba mi się, że bez problemu mogę mieć na przeglądzie własne części eksploatacyjne - to znacznie obniża kosztu obsługi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duże, wygodne i reprezentacyjne autko za przystępne pieniądze. Nowy był za drogi, ale obecne ceny są już rynkowe i to jest dobry trend.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
[l/100km]