Przeniesienie napędu
: wraz z silnikiem i wygodą jazdy.
5,0
Całokształt
Dla mnie Outlander II generacji to auto wszechstronne, wygodne i idealnie dopasowane do potrzeb rodziny. Ważne by miał silnik minimum 170-cio konny a będzie dawał dużo przyjemności z jazdy. Wybór na tyle dobry, że po 1,5 roku użytkowania nie widzę na rynku innego modelu, którym mógłbym go zastąpić. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny do tego auta - mocny, elastyczny, w miarę ekonomiczny. Ja mam podniesioną moc i moment (255 KM i 455 NM) i muszę przyznać, że przyjemność z jazdy jest duża :-)
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual sprawdza się bardzo dobrze - nie haczy, przełożenia ma dobrze dobrane.
5,0
Układ jezdny
Outlander ma naprawdę dobry i wydajny napęd na 4 koła - sprawdza się w różnych warunkach i pozwala czuć się bezpiecznie.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże auto, duża powierzchnia szyb i bardzo duże lusterka. Do tego kamera cofania i widać wszystko jak na dłoni.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu i tam gdzie być powinno. Dużo schowków, uchwytów na kubki - można dobrze zapakować się nawet w długie trasy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń i zimą (grzanie) i latem (chłodzenie) klima daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest tego dużo dla wszystkich (a jest nas 5 osób + pies) i dla naszych bagażów.
4,0
Wyciszenie
Tutaj mogłoby być lepiej - auto ma swoje gabaryty i przy dużych prędkościach jest głośne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, ale zawsze mogłyby być niższe :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie super - za te pieniądze które zapłaciłem dziś tylko można pomarzyć o nowym salonowym SUV-ie z dużym dieslem - są średnio o 30-40 tys. PLN droższe na sztuce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
[l/100km]