Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Adrian Wa-wa, 14 lat temu
Silnik 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zdecydowanie ujkład jezdny. Wysoki pojazd a bardzo stabilny
4,0
Całokształt
Jestem bardzo zadwolony, otrzymałem to czego oczekiwałem a może nawet więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo fajnie pracuje silnik, elastyczny całkiem cichy i dostępna moc w szerokim zakresie. brzmienie jest przyjemne. Wyprzedzanie nie jest problemem i z łatwością wchodzi na obroty. Oczywiście nie kręce powyżej 4,5 tyś.
4,0
Skrzynia biegów
I straszliwie krótka ale bez problemu radzi sobie w błocie, śniegu i przy podjazdach. II i kolejne biegi pozwalają cieszyć się dynamiką z jazdy. Skrzynia ma VI biegów ale nie trzeba zbyt często zmieniać przełożeń jeśłi ktoś nie uważa się za Kuzaja
5,0
Układ jezdny
Bardzo fajny układ jezdny. Odczuwalna różnica przy zmianie trybu napędu z 2 Wd na 4 WD Auto lub 4 WD LOCK. W śniegu (jak tej zimy 2009/2010) wiele osób patrzyło z zazdością kiedy byłem w stanie przejaćh nawet drogami 13 kategorii osśnierzania. W zakrętach trzyma się przyzwoicie, dzięki stosunkowo niskiemu (jak na SUVa) środkowi ciężkości. Osiągneli to motując np. dach z plastiku.
Komfort
4,0
Widoczność
Fajne duże lusterka (skłądane elektrycznie) niezła widoczność do tyłu (o ile wywali się kratkę VAT)na boki niczego sobie. Po tym jak jeżdziłem Alfą 156 to nie jestem wymagający
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki tam gdzie powinny być. Nie ma najmniejszych problemów z obsługą, moze tylko \"brzęczek\" od kierunków powinien być głosniejszy. Znakomite fotele. System bezkluczykowy i telefon jest super podobnie jak CD z mp3. Dziwny przełącznik kompa i trochę zbyt mało info w kompie może wersja z navi jest lepsza. Liczba uchwytów na kubek (około 10) pozwoli zrobić imprezę pijacką na pokładzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze grzeje a w wersji z fotelami podgrzewanymi jest super. Nie czeka się na ciepłe powietrze, podobnie jak latem nie czeka się na chłodzenie. Nie ma problemu z parą na szybach jak np. w Focusie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam roczne dziecko i do tej pory wyjazd z rodziną był udręką (wózek, łóżeczko itp) teraz nie ma problemów. Do kufra wszystko się zmieści a ławeczka pomaga wrzucić.
3,0
Wyciszenie
Zbyt głośno powyżej 140 km/h ale opływowy jest jak telewizor więc może inaczej nie można. Jednak radio jest super więc robie głośniej i jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
RAV 4 ze 180KM paliła 12, moje MITSU zadawala się około 8 na trasie i 11 w mieście wiec jest nieżle.Serwis jest w umiarkowanych cenach. Utrzymanie SUVa musi kosztować.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze zdecydowanie optymalny wybór. Pojazd solidnie złożony jak na razie bezawaryjny, trochę nudny środek brak polotu nie to co Mazda CX-7. Szkoda że nie ma bi-xenona.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie psuje i nie puiszczy ale mineło 11 tyś kilometrów, oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC się nie psuje.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DID DOHC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II