Jedyne co mozna mu zarzucić to brak "ciągu" do około 1800 obrotów. Dziura jest wyczuwalna. Powyżej naprawde się nieźle zbiera i przyśpiesza. Głośna praca - to urok tego silnika.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna - biegi same wchodzą nie trzeba ich "szukać".
5,0
Układ jezdny
Jak na SUV-a bardzo dobrze tłumi drgania nawierzchni. Nie mozna mu nic zarzucić. Komfort jazdy bardzo wysoki - znacznie lepszy niż w niejednym aucie osobowym.
Komfort
4,0
Widoczność
jedyny mankament to widoczności do tyłu - najlepiej założyć czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
wszystko pukładane, mnóstwo schowków na różne szpargały. Specjalny schowek schładzany lub ogrzewany - bardzo przydatna rzecz, wszczególnie w palne dni, kiedy mozna w nim schowac małą butelkę i po pewnym czasie napic się zimnego napoju.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa bez zarzutu, szybko chłodzi auto w upały, mimo, że mam czarny samochód.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszędzie jest bardzo duzo miejsca, zarówno dla kierowcy, pasażera jak i siedzących z tyłu. Nawet wysocy pasażerowie nie beda narzekać na brak miejsca.
4,0
Wyciszenie
silnik rzeczywiscie jest słyszalny wewnątrz, ale to akurat jest jego urok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa na pewno wyższe niż podaje producent ale na bardzo zadawalającym poziomie, jak na mase tego auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
jest ok,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]