Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

dlmtb, 17 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,15
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
3,0
Całokształt
Odbyłem nim jazdę próbną i gdyby nie silnik był bym nim poważnie zainteresowany. Wnętrze może nie super pojemne ale ot takie jak średnio duże kombi. Bagażnik dość pojemny ale dla mnie nie ustawny, wożę w środku rowery a te tu nie wejdą. Wykończenie środka do zaakceptowania.
Wrażenia
1,0
Silnik
To co robi Mitsubishi montując ten nazistowski zapóźniony technicznie, rzężący i trzęsący się silnik w nowym Outlanderze to dla tej marki strzał nie tylko w stopę ale równocześnie w drugą i oba kolana razem. To coś co udaje diesla nie nadaje się do napędu niczego więcej jak agregatu prądotwórczego w stodole na ziemiach odzyskanych. W samochodzie jest głośno i nieprzyjemnie. Silnik przenosi wibracje na karoserie co daje uczucie jak byśmy siedzieli w maluchu pracującym na wolnych obrotach. To przecież samochód za ponad stówkę w najtańszej wersji!!! Panienka z salonu twierdzi, że inny „prawdziwy diesel” będzie dostępny w przyszłym roku. Niestety ma to być francuski motor. Czy Mitsubishi schodzi już nawet nie do drugiej a właściwie trzeciej ligi i zamiast stosować swoje konstrukcje zaczyna obudowywać cudze techniczne mało udane „wynalazki” To zupełnie jak Dacia która przyozdobila swoim nadwoziem stare Clio czy Thalię kto ich tam z resztą wie. Jeżeli tak to poco przepłacać lepiej kupić niedługo wchodzący na rynek bliźniaczy model Citroena lub Peugeota jak znam realia będą one dużo tańsze i będą miały od razu lepszy motor mimo ze nie japoński to znacznie lepszy niż zabytkowy TDI montowany w Outlanderze.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Silnik niemilosiernie hałasuje!!!!!!!!!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II