Po prostu ładny w dobrych proporcjach i mimo ponad 10 lat nie trąca myszką. Dobrze się prowadzi. Bez względu na nawierzchnie umożliwia sprawne i komfortowe przemieszczanie się. Jak na SUVa z dołączanym napędem na tył całkiem fajnie radzi sobie w terenie leśnym czy zimą. Wielokrotnie parkowałem auto, w miejscach gdzie przednio napędówka mogła tylko pomarzyć.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety najsłabszy element tego auta. Przy niskich temperaturach nie ma nawet możliwości nazwania tego kulturą pracy, bo przez pierwsze 10 minut wydaje z siebie dźwięk jak 30letni traktor. Potem jest trochę lepiej. Plusem jest z racji zmiennej geometrii łopatek turbiny minimalny efekt turbodziury i szybka reakcja na pedał gazu.
2,0
Skrzynia biegów
To był najsłabszy element tego auta. Niestety po przejechaniu 180 tys km. nastąpiła bardzo poważna awaria skrzyni mimo serwisowania jej zgodnie z instrukcją producenta. Wszystko było serwisowane jak trzeba.
4,0
Układ jezdny
Mocny element tego auta. Nie miałem nigdy do niego żadnych uwag.
5,0
Karoseria
W niektórych kolorach lakier był bardzo podatny na mikrozarysowania. W niektórych nie wszystko było ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest to zaleta tego samochodu, Widoczność świetna.
4,0
Ergonomia
To też spora zaleta tego auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Obie funkcje działały przez całe użytkowanie bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wewnątrz spora. Komforotow
3,0
Wyciszenie
No to można byłoby dopracować zwłaszcza przy klekoczącym dieslu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty eksploatacji są akceptowalne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to w samochodzie z przebiegiem ponad 100 tys.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No poza skrzynią nie było żadnych większych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]