Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

jaareek, 6 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 218 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,71
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Plastiki maskujące w fotelach fakt, przy pasażerach z tyłu wykopane, ale to nie jest koszmar. Samochód bardzo praktyczny, tylna burta otwierana na płasko z podłogą, można na niej usiąść we dwie osoby, a klapa bagażnika służy jako dach. Wieziesz jakiś towar, to tylne siedzenia są składane automatycznie przyciskiem na ścianie bagażnika, tworzą bardzo dużo miejsca. Manualna zmiana napędu z 2 na 4 koła na sprzęgle i blokiem sztywnym 4x4 pod ręką automatycznie, w zimie czy terenie mistrzostwo świata. Widoczność i wygoda super, skręt kół jak na takie auto w z dużymi lusterkami wstecznymi bardzo dobry. Silnik ok, ale przy rozgrzanej turbinie i nigdy mnie nie zawiódł nawet w największe mrozy i tu duży plus. Moc 2 l. silnika jest taka sobie, nie przeszkadza, ale nie ma zacięcia samochodu wyścigowego jak by się z czasem chciało. Na trasie do 140 km/h pali 7,6l. i jest ok, szybciej spalanie robi się do 8,5 l. na 100 km. Zasięg na baku, cały załadowany 950 km. Miałem problem ze skrzynią, rozsypała mi się na 6 biegu na autostradzie i mam nauczkę że 6-sty bieg służy do podtrzymywania prędkości na trasie a nie podgazowywania do wyprzedzania. Koszt skrzyni i przy okazji dwumasy bo jak już rozebrany to za jednym razem wszystko 4,5 tys. po przejechaniu 214 tys. Problem miałem podobno z egr i tak mi mówili w serwisie mitsubishi, ale okazało sie że to był czujnik turbiny tracił moc w czasie jazdy, musiałem wyłączyć silnik, odpalić jeszcze raz by zrestartować by miał moc. Nie zawsze serwis ma racje. Ktoś napisał że problem z wymianą ksenonów, nie miałem z tym problemów, mechanik wymienił mi spalony w 4 minuty może. Ogólnie odpukać w niemalowane polecam, duży bezpieczny suv w tej cenie. Tylko ta skrzynia zabolała. Olej dolewam raz w roku prawie litr żeby poziom był na maximum, 70 % mojej jazdy to miasto. Pozdrawiam
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II