Skrzynia biegów kompletnie nie pasuje do suva. bardzo długi pierwszy i drugi bieg. trzeba redukować do 1 biegu nawet tam gdzie cinquecento 700 podjedzie na dwójce.
3,0
Układ jezdny
Gdyby nie wada w postaci wady fabrycznej polegającej na ściąganiu auta w jedną stronę mógłbym uznać układ jezdny za bardzo dobry.
Komfort
3,0
Widoczność
Dziwne auto. Z jednej strony przestrzenne z dużą ilością miejsca nad głową, a z drugiej strony od 7 lat nie mogę sobie ustawić wygodnie fotela. Brak regulacji kierownicy do przodu i do tyłu ( wersja intense plus) zbyt mocne wyparcie lędżwiowe bez możliwości regulacji.
4,0
Ergonomia
Gdyby nie niewygodna pozycja za kierownicą dałbym wyższą ocenę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca w środku.
1,0
Wyciszenie
Auto wyposażone w dobry system nagłośnienia, ale zapomnieli je wyciszyć. Ciszej było w starym pickupie nissana z 1999r.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po zakończeniu gwarancji nie odwiedzam autoryzowanego serwisu, więc przeglądy i dotychczasowe naprawy nie kosztowały mnie dużo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe auto kosztowało mnie ponad 130 tyś zł. Z perspektywy czasu uważam to za źle wydane pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawór recyrkulacji spalin padł po 90 tyś km. Teraz czyszczę przy każdym przeglądzie. Po 100 tyś padł bluetooth. Amortyzatory tył padły po 90 tyś km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
150 tyś km - nic poważnego się nie wydarzyło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]