Dobrze tylko i aż dobrze; mnóstwo miejsca z przodu i z tyłu , doskonała widoczność , może nie jest to wypaśna limuzyna ale ciężko oczekiwac cudów w budżecie połowę mniejszym od np BMW X5
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.0 TDI , zmapowany na 170 koniu mnie dotąd nie zawiódł i odpukać, bo bałem się tego wyboru nieco. Obawy okazały się niepotrzebne, zrobione mam 70tkm . Jedyne co może niektórym przeszkadzać to charakterystyczny klekot" na zimnym ...Osobiście ja lubię klekot diesla.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów poprawna, dobrze dobrane długości ,..no może dwójke dałbym trochę dłuższą.. 6sty bieg dość elastyczny
4,0
Układ jezdny
Auto ma dość miękkie zawieszenie ..jeżdze po fatalnych drogach i to mi akurat pasuje. Na autostrady i ciasne zakręty nie ma szans z BMW. Za to jest trwałe co najważniejsze i nie miałem do tej pory problemów . Outek ma słabe hamulce, które dośc szybko się zużywają. Oryginalne tarcze starczyły na 100 tkm a są niezmiernie drogie. Na szczęście można w dobrych pieniądzach znaleźć dobre zamienniki .
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu po prostu doskonale. Do tyłu już gorzej, ratuje fakt że tył jest niemal pionowy , sporo pomagają czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Drugi atut tego auta to prostota i dostępność we wnętrzu dla kierowcy. Deska zorganizowana najprościej jak się da. Nie znajdziemy tu masy przycisków rodem ze statku kosmicznego. Za pracę wentylacji odpowiadają 3 manetki, radio sprawuje się naprawde świetnie, głośniki są mocne i mają czysty dźwięk. Przełączanie napędów również czytelne i łatwo o dostęp do niego. U gory dośc mocne oświetlenie wnętrza i schowek na okulary. Poza tym mozna znależć mnóstwo pojemnych schowków i miejsc na napoje, również butelki 1,5 spokojnie można włożyć. Tego nie może się powstydzić przy żadnym aucie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawnie. Dzięki temu że auto posiadają seryjnie dwie elektryczne grzałki - ogrzewanie zaczyna działac niemal błyskawicznie i to duży atut dla osób które trzymają auto zimą w nieogrzewanym garażu. Klimatyzacja działa dobrze..doczepiłbym się do zbyt dużej histerezy na temepraturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu Mitsubishi ma w swojej klasie równego.. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów to najw. atut tego auta. Bagażnik również bardzo pojemny , wysoki i pakowny. Dodatkowy atut to elektrycznie składające się tylne fotele (tylni rząd siedzeń również jest regulowany w przód i tył, jak również oparcia są regulowane; dodatkowo rząd siedzeń dzielony w stosunku 33/67 co po złożeniu daje kawał równej podłogi
3,0
Wyciszenie
Tu trzeba przyznać że producenci próbowali zaoszczędzić na materiałach. Do 130kmh jest nieźle potem juz niestety coraz gorzej.
Na szczęście bardziej wymagające osoby mogą zrobić to we własnym zakresie za kilkaset złotych. Nie mniej jednak tej klasy auto powinno być lepiej wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak do tej pory odpukać, niczego poważnego nie musiałem wymieniać. Auto jeździ po prostu tanio i nie zjada wiele paliwa. Przy ekonomicznej jeździe można zejśc do 6l..przecietnie wychodzi 7 ale pamietajmy że to nie corsa..ale auto ważące z pasażerami często ponad 2 tony wieć uważam że jest dość ekonomiczne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto ze względu na akcyze nie jest tańsze od konkurentów typu: Nissan Xtrail czy Rav4, CR-V. Za to zadowala się niskim zużyciem paliwa. Materiały niestety nie są najwyższej półki ale jak popatrzymy na np: deskę rozdzielczą RAV4 , to naprawde nie ma co narzekać na jakość za takie pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Daje najwyższą ocenę ponieważ po prostu mnie nie zawiodło dotąd mimo że auto ma zrobione blisko 200 000 km. Prócz kosztów eksploatacyjnych nie wymieniłem i nie naprawiałem niczego prócz lusterka zewnętrznego które urwał ktoś pod moją nieobecność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak do tej pory brak i niech tak zostanie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]