Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Jarosław 69, 8 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4x4 - bezcenne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : nic
Inne : nic
Inne : nic
4,0
Całokształt
Pierwszy właściciel. Świadomy wybór sprawdzonego już na rynku pojazdu. Dobra relacja ceny do jakości i możliwości Outka . Bez rozczarowań i bez zbytecznej euforii.
Wrażenia
4,0
Silnik
To co japońskie - bez zastrzeżeń. Pomimo wyczytanych epopei na temat hamulców u mnie akurat nie było problemów na tym tle. Dużo jeżdżę z przyczepą campingową a mimo to przy 100 tys kilometrów tył klocków jeszcze w ori. Na co dzień miasto i trasy 1/1 . Co do niemieckiej części pojazdu - tylko i aż (!) przepustnica . Kompromitacja techniczna ! Reszta silnika jak na razie bez kosztowa...i głośna ;-) Wzmocniony do 170 kucyków w porywach (serwis).
5,0
Skrzynia biegów
Manual - 2 krótkie i reszta jak w plaskaczach . Zimna skrzynia nieco trzyma . Ogólnie bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Tył fabrycznie siedział na pusto (to minus - głównie wizualny) . W tylne sprężyny włożone stożkowe sprężyny wzmacniające zakres pełnego obciążenia bez wpływu na komfort jazdy (produkt niemiecki z atestem ca. 150 Eryka) Polecam zgłębienie tematu na forum Mitsumaniaki. Po montażu niewyczuwalne zmiany w komforcie pracy tyłu. Rozwiązanie bardzo przydatne przy załadowanym albo z przyczepą. Generalnie autko dość twarde ale to nie C5 . Zawieszenie wytrzymałe. Nie mam jeszcze żadnych objawów poważnego zużycia. Omijam dziury i studzienki bo nikt jeszcze nie oszukał praw fizyki. Jak się dba tak się ma - to powiedzenia tu pasuje jak najbardziej.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność idealna. Duże lustra + czujniki i w zasadzie nigdy nic się nie zdarzyło. Kształt pyska "glonka" bardzo dobrze pozwala ocenić przestrzeń z przodu. Z tyłu też jest bardzo czytelnie. Kanciastość na plus.
5,0
Ergonomia
Japońce mają swoje "specyfiki". Naczytałem się o guziku ale wcale nie jest tak źle. Jest po prostu oryginalnie. Radio w słońcu...no coment. Sterowania z kierownicy - bardzo dobrze. No i zegar w Japonii ma tylko 12-cie godzin...z tym nie mogę się zżyć do dzisiaj. Za to radio+zmieniarka +sub na bardzo dobrym poziomie. Doskonały znieczulacz naturalnej "akustyki" tego modelu. Reszta jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Szybko grzeje. Klimatyzacja skuteczna. Raz tylko dostała zadyszki - w zeszłym roku na trasie do/z CRO. No ale temperatury sięgały 40-tu stopni. Padł nie jeden silnik co było widać po stojących na poboczu pojazdach. 2 literki to nie V-6 ze sprężarką wielkości wiadra - Misiek górą !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie zarówno z przodu jak i z tyłu bez zastrzeżeń. Siedziska mogłyby być trochę dłuższe .
3,0
Wyciszenie
Tu sobie daruję dłuższy opis. Jest po prostu głośno i tyle. Muza znieczula ten feler.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest największy plus ważącego ponad 1700 kg klocka o aerodynamice kredensu ! Od 6/7 "na emeryta" do 8/9 w wersji "rakieta". Miasto różnie - zależy od korków 8/8,5 Spalanie realne pokrywa się ze wskazaniami komputera. Prawie nie jeżdżę na bio -...upie ! Czysty diesel. Dlatego mało pali i nie stwarza problemów .
5,0
Stosunek jakość/cena
W 2010 roku w tzw "ostatniej" kratce nic nie miało lepszej relacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC !
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 58 tysiącach km zaszwankowała przepustnica - mała plastikowa zębatka wewnątrz...wytarła się . Zabić projektanta (albo księgowego VW) za użycie plastiku zamiast metalu celem oszczędności 17-tu groszy na tym newralgicznym elemencie !

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II