Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

mati, 11 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 95 tys. km
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik, który posiadam, ma dołożony tzw. box zwiększający chwilowo moc i moment obrotowy. Jak na taką masę, napęd auto 4x4 elastyczność jest bardzo przyzwoita. Elastyczność na 6 biegu przy prędkościach autostradowych (120-180) lepsza, niż Mondeo 2.0 TDCi (140KM). Koszmarnie głośny. Żenująco niska kultura pracy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa niezbyt płynnie.
4,0
Układ jezdny
Jak na dosyć wysokiego SUV-a całkiem nieźle. Nie ma mowy o luksusie, za to w nieco trudniejszym terenie radzi sobie dobrze. Hamulce co najwyżej przeciętne.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże gabaryty (-), ale jednocześnie wysoka pozycja za kierownicą (+). Lusterka wsteczne wielkości talerza obiadowego bardzo ułatwiają cofanie.
3,0
Ergonomia
Prawie wszystko w zasięgu ręki. Minusy: obsługa komputera pokładowego (jednym, schowanym za kierownicą przyciskiem); dosyć kłopotliwe rozkładanie awaryjnego, trzeciego rzędu siedzeń; skokowa regulacja pochylenia oparcia; kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie. Plus za regulowaną i dzieloną tylną kanapę (przesuwana i pochylana).
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa nie najgorzej. Niestety klimatyzacja, to jakieś nieporozumienie - kiepskie rozprowadzenie nawiewów, kiepskie utrzymanie temperatury wewnętrznej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód ponad przeciętnie przestronny. W żadnym kierunku nie brakuje miejsca. Ilość miejsca w trzecim (awaryjnym) rzędzie - klaustrofobiczna. Jednak samo jego istnienie jest plusem.
1,0
Wyciszenie
Przestarzały silnik grupy VW sprawia, że każda, dalsza podróż z większymi prędkościami (powyżej 110 km/h) jest bardzo męcząca. Nie pomaga tutaj nawet genialny system nagłośnienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto o tej masie, gabarytach i napędzie 4x4 (auto) spala bardzo mało ON. Pozytywne zaskoczenie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena po upustach korzystna. Wyposażenie niezłe: biksenony, czujniki parkowania, świetne nagłośnienie etc. Jakość materiałów we wnętrzu: jak za tą cenę żenująco niska. Spasowanie - przyzwoite.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybkie zużywanie tarcz hamulcowych. Lubi spalić trochę oleju.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szarpanie na biegu jałowym - bez wpływu na jazdę, ale chwilami nieprzyjemne (serwis nie potrafił sobie poradzić z tym problemem). Ogólnie dobrze - nigdy nie odmówił posłuszeństwa.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II