Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Krisu, 11 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : nieoszczędzam się na polnych i lesnych drogach i do tej pory nie mam problemu, równiez śnieg i zaspy są bezproblemowe (a mieszkając na wsi w pn-wsch polsce jest o czym pisać)
5,0
Całokształt
po Corsie (która również okazała się bezawaryjna) kluczową różnicą jest wielkość przechodząca w komfort jazdy i komfort podróży
Wrażenia
5,0
Silnik
zwłaszcza jak rozgrzany i mając zchipowany silnik z 140KM do 167KM
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
siedząc nieco wyrzej niż w zwykłych osobówkach lepiej widać aczkolwiek mam wrażnie nieco gorszego wyczucia wielkości samochodu
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy wielkich upałach klima nieco ma problem, ale że u nas wielkei upały nadzwyaczaj często nie występują, to nie ma co płakać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na 2007 była to dobra cena za jakość, zwłaszcza że zakup z pierwszej dostawy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to tej pory (6 lat) nic się nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz wypaminy częsci zużywalnych (olej, filtry, pasek rozrządu po 90tys km) dosłownie nic oprócz skrodowanej uszczelki płynu chłodnicowego co objawiło się brakiem ogrzewania (akurat zimą - prawo Murphiego).

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II