Przeniesienie napędu
: Calkiem dobrze sobiemradzi w zimie.
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Glownym powodem sprzedazy auta byl silnik 2.0 TDI, 140 KM,glosny klekot na pompowtryskiwaczach . Bral olej jakies 0.5 l / 1000km, cowed lug serwisu jest norma. Ponadto znikal plyn chlodzacy z systemu
3,0
Skrzynia biegów
Szalu nie ma .
2,0
Układ jezdny
Kolo dwumasowe dawalo o sobie znac, juz przy przebiegu 90 tkm.
Komfort
3,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
Z przodu ok, a za to z tylu kanapa byla wyjatkowo niewygodna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Niestety kiepsko, powyzej 140km/h bardzo glosno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]