Auto naprawdę warte swej ceny: niskie spalanie, żadnych problemów eksploatacyjnych. Faktem jest, że plastiki w środku nie są odporne na rysowanie i przy wyższych prędkościach jest dość głośno, ale to wszystko wynagradza wszechstronność i wygoda tego samochodu. To co do tej pory czytałem o palących się sprzęgłach i wymianie klocków co parę tysięcy kilometrów wynika chyba tylko z niedostatków przy technice jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na swoje 140kM na codzień wystarczający. Trochę za głośny przy wyższych prędkościach, za to bardzo ekonomiczny jak na dość spore auto. I co najważniejsze bezproblemowy
4,0
Skrzynia biegów
Wygodna zmiana biegów - bezproblemowa
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre sprawdza się na polskich drogach. Nie jest zbyt głośne - bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności. Jedyna naprawa to wymiana końcówek drążków kierowniczych po 120000km.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo duże lusterka. Trochę gorzej po skosie do tyłu (duże słupki boczne)
4,0
Ergonomia
Fotel kierowcy nie ma podparcie lędźwiowego - poza tym wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja daje radę w każdych warunkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla wszystkich pasażerów i bagażu. Możliwość regulacji tylnej kanapy - w razie czego 7 miejsc.
3,0
Wyciszenie
Niestety mogłoby być lepiej. Silnik nieco głośny. Przy prędkościach autostradowych przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa wzorowe. Przy spokojnej jeździe podmiejskimi drogami 70-90km/h można zejść do 6 litrów. Na trasie z kompletem pasażerów i bagażu z prędkością dozwoloną na autostradach (czyli 130) 7,5-8,0. No a mieście jak to w mieście - zależy od korków i świateł. Serwis autoryzowany drogi i niestety często wykazuje się brakiem kompetencji. Ale przy serwisowaniu w niezależnym warsztacie kosztu niskie, brak problemów i nerwy w lepszym stanie:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez wątpienia na 5.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność bezdyskusyjna. Po prawie 160000km mogę już coś o tym powiedzieć. Poza końcówkami drążków kierowniczych po 120000km, przepustnicą przy sprężarce (zaczęła głośno chodzić - koszt wymiany 800zł) po 140000km tylko materiały eksploatacyjne (tarcze co 110-120000, klocki co 60000km. Nic tylko lać i jeździć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic co zatrzymało by autko w drodze :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]