Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Marcin, 12 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Turbosprężarka ze spadającym wężem
2,0
Całokształt
Samochód kosztował mnie wcale nie najmniejsze pieniądze z silnikiem, za który powinni dopłacać. Szumnie nazwana 2.0 DiD jest zwykłym 2.0 TDi koncernu VW. Jednostka zupełnie nieudana. Nie ma nic w sobie z niezawodności, o których słyszałem wcześniej. W mojej opinii to silnik masakra. Głośny i awaryjny. Gdy poczytałem o tym silniku to mi włosy dęba stanęły. Po 50 tys. oprócz szeregu usterek, o których napisałem, zaczął zmniejszać się poziom płynu chłodzącego w tępie spalanej ropy. Ponoć to kłopot z nagrzewnicą? Niemniej wyłączająca się turbosprężarka podczas wyprzedzania to naprawdę poważny feler mogący kosztować życie jadących. Bryła nadwozia może się podobać i przyznam się szczerze, że to mnie zwiodło przy zakupie. Poza tym klocki hamulcowe trą o tarcze tak, jakby hamowało się wozem drabiniastym. Niewidoczne wskaźniki radia w słońcu. Szybko zużywające się obicia foteli. Jak na subwoofer słaby dźwięk. To co dobre: jeden z ładniejszych SUV-ów, dużo miejsca w kabinie dla kierowcy i pasażerów, duża przestrzeń bagażowa, rozkładana półka bagażnika, dużo schowków, czytelne wskaźniki kokpitu, system blutooth. Generalnie odradzam.
Wrażenia
2,0
Silnik
Głośna jednostka z kiepskimi parametrami momentu obrotowego i mocy. Turbodziura nie pozwala swobodnie przyspieszać. Tragedia.
3,0
Skrzynia biegów
Haczenie na 2 biegu i dziwny metaliczny dźwięk na zewnątrz podczas wrzucania tego biegu. Po prostu przeciętnie.
4,0
Układ jezdny
Uważam, że układ jezdny jest wyważony. Nie za miękki, ani zbyt twardy.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu ok, tył bez czujników lepiej z salonu nie wyjeżdżać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jednostrefowy climatronik żyje własnym życiem, w szczególności w ziemie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h trzeba zatkać uszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II