Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

propedro, 13 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Najbardziej z całej fury podoba mi się możliwość rozłożenia tylnej klapy bagażnika /tylna półka do siedzenia/
4,0
Całokształt
Generalnie auto mogę polecić dla tych który lubią z rodziną wysokoczyć za miasto. Do jazdy tylko miejskiej zdecydowanie nie polecam. Moim zdaniem to auto jest za drogie. Drugi raz chyba bym się nie zdecydował. Brakuje prostych rzeczy które mogłby uzasadnić cenę: brak czujnika płynu spryskiwaczy, podgrzewanej szyby, lusterek i inne drobnostki
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na wagę auta (ok 2 400 kg) to silnik pod względem elastyczności działa poprawnie. Nie ulega jednak wątpliwości iż outlander z silnikiem 2.0 nie należy do najzrywniejwszych i mocniejsza jednostka była by zdecydowanie wskazana. Ja po gwarancji na pewno zdecyduje się na chipowanie silnika. Silnik je olej (ok 1 litrna na 10 tys) ale to ponoć normalne. Pracuje bardzo stabilnie.
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag.
3,0
Układ jezdny
Przy napędzie 4xlock i 4xauto otlander jest bardzo stabilny. Przy napędzie 2x coś jest nie tak. Brak stabliności przy skrętach; przy gwałtownym ruszaniu zarzuca na boki. Jazda 2x zdecydowanie tylko na długie proste odcinki.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność to duży plus tego auta. Bardzo duże boczne lusterka.
3,0
Ergonomia
Przeciętnie. Można by się spokojnie pokusić o większą ilość schowków.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja to moim zdaniem największy minus auta. Kto umieszcza czujnik temperatury na wysokości prawego kolana kierowcy !? trzeba ekwilibrystycznie ustawić fotel aby go nie zasłonić. W poprzednim moim aucie (toyota, ford) jak raz ustawiłem temperaturę to de facto przez cały rok nic nie ruszałem. Tu cały czas muszę podwyższać lub obniżać temp. w zależności od prędkosći, wilgotności, temperatury zewn. itp. Mój na dodatek dość mocno paruje /może to kwestia filtrów/
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generalnie jest dużo miejsca. Ale dodatkowe fotele dla 6 i 7 pasażera to raczej tak dla picu. Zdecydowanie efektywniej byłoby zrobić tam jakiś schowek niż dawać fotele w który nie sposób zasiąść.
3,0
Wyciszenie
Przesadzone są moim zdaniem opinie że w aucie jest głośno. Przy prędkości 150 i w góre może zaczyna to przeszkadzać ale i tak jest leepiej niż w corrolli czy focusie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą wagę auta zużycie paliwa jest zadawalające i u mnie nigdy nie przekracza 10 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem to auto jest za drogie. Drugi raz chyba bym się nie zdecydował.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko ok. Musiałem tylko wd 40 popsikać tylne siedzenia bo skrzypiały. Roleta bagażnika była do wymiany bo się zacinała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie ok.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II