Zawieszenie
: Bardzo komfortowe,i ciche,może nie perfekcyjne ale b.dobre
5,0
Całokształt
Auto udane ,dobry komfort,wyciszenie ,dużo miejsca,wygodne fotele i kanapa,duży bagażnik,spalanie na rozsądnym poziomie.Napęd 4x4 jest super,szybko zmienia się tryby
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik Vw głośny jak jest zimny,potem jest lepiej.Autostrada do szybkości 160 km/h jest dobrze,potem zaczyna robić się głośno.Osiągi oceniam dobrze, jak czytam opinie niektórych idiotów ,że niby za słaby silnik , to odsyłam ich do salonu po Lancera EVO X , wtedy będą mieć lepsze osiągi.Ludzie to jest suv ,a nie wyścigówka.
4,0
Skrzynia biegów
Dla mnie biegi chodzą dobrze
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze,zawieszenie jest komfortowe, nie buja jak w amerykańcu.Dobrze wybiera nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Jest wszystko na swoim miejscu ,obsługa intuicyjna materiały mogą być ,ale nie jest to BMW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu z tyłu i nad głową Bagażnik też wielki oczywiście jeśli nie jedziesz w 7 osób,
4,0
Wyciszenie
W mieście jest dobrze, autostrada do 160 też, potem nieco gorzej.Jeżdziłem autem przed liftingiem 2008 r muszę powiedzieć że jest dużo głośniej ,więc tego nie polecam
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto ok 1800 kg to jest doskonale
miasto 8,5 l ,trasa do 120 km 5.8 l ,autostrada jazda 180-200 km /h 9.5l
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze auto godne polecenia,oczywiście mówmy o nowych autach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]