Silnik 160 koni z dopalaczem elektronicznym do 190 km. Nie wiem jak chodzi bez dopalacza ale dla mnie rewelacja. Lekkie musnicie pedau gazu i 100 momentalnie na zegarze.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia na tych mrozach zanim się auto rozgrzeje troche toporna ale to chyba w każdym. Potem jest bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
jedzie jak po szynach nawet przy 160 km/h. Szybko reaguje na lekki ruch kierownicy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie lustra boczne do tego kamera cofania i duża szyba przednia. Troche grube słupki ale to nie przeszkadza trzeba sie przyzwyczaić. W fiacie Brava też takie miałam więc spoko
5,0
Ergonomia
Nie mam żadnych zastrzeżeń
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tutaj jest duuuuuży minus. Auto na klimie w trybie auto nie radzi sobie zupełnie z parą w środku. Szyby zaparowują natychmiast pomimo włączonej spręzarki klimy. Dopiero ustawienie ręczne prędkości wentylatora na dużo większą odparowuje szyby i jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie bomba. Do tego pochylane oparcia dla pasażerów z tyłu też wygoda. Nie obijamy się z pasażerem z lewej strony łokciami na podłokietniku. Duzo miejsca - szeroki
4,0
Wyciszenie
Nie jest to może Mybach z 0 decybelami w środku ale jak na diesla i taką masę nie jest w środku głośno. No może przy 160 km/h troszkę trzeba dać głosniej radio ale w normie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak duże auto to ocena celujaca. Miasto 8.5 - 9 l poza miastem 6,5 - 7,5 - bomba !!! Przy tych sniezycach i mrozach i wielkich korkach spalał mi w miescie 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]