Przeniesienie napędu
: kolejne auto tylko z napędem 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: nowe auto seryjnie obute w za twarde klocki - musialem wlozyc 400 na początek !!!
4,0
Całokształt
wewnątrz trochę plastikowo, skórzana tapicerka może to rekompensuje ale nie mogłem się początkowo przyzwyczaić do ciągłych skrzypów , teraz albo tego nie słyszę albo jest mi już wszystko jedno ;)
czarna skóra w upalne dni nie da się na tym usiąść - już nigdy nie kupie auta ze skórzaną tapicerką - jedyny plus można łatwo wyczyścić
Wrażenia
3,0
Silnik
Cóż silnik VW na pompowtryskiwaczach właściwie nie ma \"dołu\" , turbodziura a później po 3000 ciągnie już nienajgorzej , strasznie głośny w porównaniu z moim poprzednim autem przyspieszenie - nie ma o czym mówić jakoś jedzie ale na start do 100 km/h przegrywa z fiatem bravo 2007 r 1,4 90 KM !!!
całe szczęście za niewielkie pieniądze można go podkręcić do 170 KM i podnieść moment obrotowy , wkrótce to zamierzam przetestować
4,0
Skrzynia biegów
nie narzekam , czasem dwójka wejdzie z małym zgrzytem - poza tym bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
poprostu super !!! - stabilizacja jazdy sprawia , że czuję się w zakrętach jak w alfie która trzyma się drogi jak przyklejona , zmiana napędu w trakcie jazdy - duży PLUS
słabe hamulce jak na taki samochód - trzeba mocno cisnąć , żeby się dobrze zatrzymać
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń - super duże lusterka
i widzę wszystko z góry !!!!
4,0
Ergonomia
wszystko poza guzikiem komputera we właściwym miejscu , trochę delikatne pokrętła klimatyzacji ale można się przyzwyczaić , mogłaby też być regulacja elektryczna fotela pasażera,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa sprawnie i w miarę szybko - poprzednik z CDTI - bywało , że nie mógł się dogrzać - plus dla silnika VW
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pierwsze dwa rzędy siedzeń zapewniają komfort, brak regulacji w fotelach dla odcinak lędźwiowego - minus ale da się żyć, pasażerowie mają dużo miejsca - przesuwana kanapa można zwiększyć miejsce na nogi - oparcie tylnej kanapy troszkę jakby źle wyprofilowane - całe szczęście nie jeżdżę z tyłu - przyciemniane szyby w tylnej części sprawiają , że pasażerowie nie odczuwają tak działania słońca jakkierowca; trzeci rzą siedzeń - ławeczka czyli miejsce 6 i 7 - TRAGEDIA twardo , ciasno , niewygodnie KARCER
2,0
Wyciszenie
szkoda gadać jak duży fiat z przed 25 lat
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na większą masę , wymiary i napęd - do przyjęcia
poza miastem bo tu to tak 10 l/100 km trzeba liczyć
3,0
Stosunek jakość/cena
myślę, że w tej cenie można kupić niezłą osobówkę,
nowego freelandera - z tymi wszystkimi systemami nowoczesnym silnikiem diesla i automatem - czyli terenówkę
ten jest pośredni więc kwestia poprostu gustu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
20 000 km nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]