Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

FULO, 15 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : kolejne auto tylko z napędem 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : nowe auto seryjnie obute w za twarde klocki - musialem wlozyc 400 na początek !!!
4,0
Całokształt
wewnątrz trochę plastikowo, skórzana tapicerka może to rekompensuje ale nie mogłem się początkowo przyzwyczaić do ciągłych skrzypów , teraz albo tego nie słyszę albo jest mi już wszystko jedno ;) czarna skóra w upalne dni nie da się na tym usiąść - już nigdy nie kupie auta ze skórzaną tapicerką - jedyny plus można łatwo wyczyścić
Wrażenia
3,0
Silnik
Cóż silnik VW na pompowtryskiwaczach właściwie nie ma \"dołu\" , turbodziura a później po 3000 ciągnie już nienajgorzej , strasznie głośny w porównaniu z moim poprzednim autem przyspieszenie - nie ma o czym mówić jakoś jedzie ale na start do 100 km/h przegrywa z fiatem bravo 2007 r 1,4 90 KM !!! całe szczęście za niewielkie pieniądze można go podkręcić do 170 KM i podnieść moment obrotowy , wkrótce to zamierzam przetestować
4,0
Skrzynia biegów
nie narzekam , czasem dwójka wejdzie z małym zgrzytem - poza tym bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
poprostu super !!! - stabilizacja jazdy sprawia , że czuję się w zakrętach jak w alfie która trzyma się drogi jak przyklejona , zmiana napędu w trakcie jazdy - duży PLUS słabe hamulce jak na taki samochód - trzeba mocno cisnąć , żeby się dobrze zatrzymać
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń - super duże lusterka i widzę wszystko z góry !!!!
4,0
Ergonomia
wszystko poza guzikiem komputera we właściwym miejscu , trochę delikatne pokrętła klimatyzacji ale można się przyzwyczaić , mogłaby też być regulacja elektryczna fotela pasażera,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa sprawnie i w miarę szybko - poprzednik z CDTI - bywało , że nie mógł się dogrzać - plus dla silnika VW
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pierwsze dwa rzędy siedzeń zapewniają komfort, brak regulacji w fotelach dla odcinak lędźwiowego - minus ale da się żyć, pasażerowie mają dużo miejsca - przesuwana kanapa można zwiększyć miejsce na nogi - oparcie tylnej kanapy troszkę jakby źle wyprofilowane - całe szczęście nie jeżdżę z tyłu - przyciemniane szyby w tylnej części sprawiają , że pasażerowie nie odczuwają tak działania słońca jakkierowca; trzeci rzą siedzeń - ławeczka czyli miejsce 6 i 7 - TRAGEDIA twardo , ciasno , niewygodnie KARCER
2,0
Wyciszenie
szkoda gadać jak duży fiat z przed 25 lat
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na większą masę , wymiary i napęd - do przyjęcia poza miastem bo tu to tak 10 l/100 km trzeba liczyć
3,0
Stosunek jakość/cena
myślę, że w tej cenie można kupić niezłą osobówkę, nowego freelandera - z tymi wszystkimi systemami nowoczesnym silnikiem diesla i automatem - czyli terenówkę ten jest pośredni więc kwestia poprostu gustu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
20 000 km nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II