Zawsze jest się do czgo przyczepić ale ... Szukałem dużego, ekonomicznego, uniwersalnego i ładnego samochodu i .... znalazłem!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik chyba za słaby na takie gabaryty
nawet po tuningu do 170 KM muli na niskich obrotach(1400 do 2000), ale po przyzwyczajeniu się jazda jest przyjemna.
4,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów. 2-ójka i 3-ójka rakieta jak na SUV-a
5,0
Układ jezdny
na pierwszy raz trochę rzuca na koleinach, ale szerokość opon też robi swoje (225).
Poza tym po przyzwyczajeniu się - rewelacja szczególnie 4WD
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Wszyslko na swoim miejscu... tylko ten przycisk \"info\" - kto to wymyślił??
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bez zarzutu. Chłodzenie dobre, ale bardzo słaby zakres ustawiania wylotów powietrza powoduje, że na kogoś mocno dmucha - z przodu lub z tyłu. Chłodzenie najlepiej ustawić \"Auto\" na wszystkim, ogrzewanie na nogi i szybę.
Mam VEBASTO - super - poleam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie mam uwag - super
3,0
Wyciszenie
chodzi jak bus, ale da się wytrzymać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na swoje gabaryty nieżle.
4,0
Stosunek jakość/cena
mógł by być tańszy, ale z takim wyposażeniem nie narzekam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lepiej nie chować okularów do schowka nad głową bez owinięcia w miękką szmatkę. Wibracje powodują nieznośny na dłuższą metę dżwięk.
Dostałem oryginalny dywanik do bagażnika, ale jeżdzi na listwach przy rozładunku i załadunku - już wiem dlaczego dają go gratis (muszę go podklejić silikonem).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechałem dopiero 19.000 km, ale żadnych userek nie zanotowałem.
Bierze olej , ale uprzedali na servisie (ok. 1 litr na 20.000 km przy spokojnej jeżdzie).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]