Wybrałem ten model ze względu na napęd i zawieszenie. To był dobry wybór.
Nie przyjrzałem się silnikowi. Zaufałem Mitsubishi. No i mam za swoje.
Tak głośnego, o niskiej kulturze pracy silnika jeszcze nie miałem...
Ale należy wspomnieć o dobrym systemie audio. Doskonałe brzmienie słyszalne przy niskiej predkości ...
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo głośny z turbodziurą.
Jeden z najsłabszych punktów outlandera.
Bardzo słaby przy niskich obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Problemy z 2 biegiem. Ale dosyć precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Najmocniejszy punkt tego modelu.
No i ten system przełączania napędu!
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki tyłowania winny być montowane fabrycznie.
Poza tym bez zarzutów.
Doskonałe oświetlenie drogi (zarowki ksenonowe).
3,0
Ergonomia
Minusy - brak regulacji kierownicy w płaszczyżnie poziomej. Zbyt płaskie siedziska tylnych foteli. Nieergonomiczne położenie przycisku komputera. Niewidoczny w dzień wyswietlacz audio.
Plusy - doskonały fabryczny system głośnomówiący.
Wygodne przełączniki nawiewu, klimatyzacji ...,
Otwieranie tylniej klapy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mocny punkt outlandera. Dużo miejsca jak na tę klasę auta. Dodatkowe fotele w bagazniku mogą zawsze się przydać.
2,0
Wyciszenie
Katastrofalnie głośny. Powyżej 140km/h nie mozna już cieszyć się z doskonałego sprzetu audio.
Pompowtryskiwacze - pierwszy i ostatni raz...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kolejny plus na koncie outlandera.
To jedyna zaleta silnika VW.
Ale to za mało aby ta cecha zrównoważyła niską kulturę pracy tego przestarzałego silnika.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo niskiej jakości plastiki. Bardzo łatwe do zarysowania. I do tego po roku użytkowania zaczynają trzeszczeć! Jak na tej klasy samochód to niemiłe negatywne zaskoczenie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ramach akcji serwisowej wymieniono pompę paliwową (działała poprawnie).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]