Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

ztomek1@wp.pl, 12 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,15
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Mała uchylna burta poniżej klapy tylnej
3,0
Całokształt
Za dożo chcieli obciąć koszty produkcji i troche nie wyszło .
Wrażenia
4,0
Silnik
Po programie duże lepiej, ale spalania to nie zmniejszyło .Wszyscy w Mitsu udają ,że nie wiedzą dlaczego na zimno to warczy i trzeszczy jak stary Mercedes
2,0
Skrzynia biegów
A właściwie to gorzej niż żle .Wrzucanie biegów to loteria , albo wejdzie albo nie.Trzeba to robić niestety bardzo powoli i subtelnie .Brak reduktora to juz klęska absolutna albo spalone sprzęgło .
4,0
Układ jezdny
To nie limuzyna ale też nie SUV z prawdziwego zdarzenia .Wspomaganie w miarę , a wszystkie \" wspomagacze \" trakcji nie umywają sie do quatro.
Komfort
4,0
Widoczność
Lewy słupek trochę zasłania
3,0
Ergonomia
W takim aucie można by się spodziewać chociaż regulowanego i dzielonego podłokietnika , czy zagłówka .Poszli z kosztami w dół i na nic nie zostało.Coś wspaniałego to ten schowek przed pasażerem , z którego wszystko wpada gdzieś do silnika .Komputer ( kontrola spalania ) to nie wiem czy bardziej bubel czy perfidia producenta , żeby nie można było w XXI wieku odczytać średniego spalania
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość dobrze tylko nie wiem dlaczego przy opcji \" szyba + kabina \" na szybę nic nie leci i paruje .Za długo się nagrzewa zanim zacznie działać . Sposób w niektórych ( tańszych )autach z grzałką jednak lepszy .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobre są te tylne fotele regulowane w poziomie.Przód za mało wyprofilowane . Tragiczne plastiki, trzeszczą i wycierają sie po paru miesiącach .
2,0
Wyciszenie
To jest niby SUV ale to jeszcze nie powód żeby silnik i koła tak dawały po uszach .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masa porównywalna wbrew pozorom do VW z którego to niby jest silnik . Ale zapewne karoseria powoduje że zużycie dalekie od doskonałości i instrukcji .Jak do tego dodamy baczek na 55 litrów to już przesada.
2,0
Stosunek jakość/cena
Dla zastanawiających się nad zakupem nowego polecam w tej samej cenie dwuletnie Audi. Po roku będą w takim samym stanie a po trzech Mitsu trzeba będzie skasować , albo generalnie remontować.To nie są już auta produkowane 10 lat temu .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mitsu zapewne nie przewidział że w Polsce używaja telefonów komórkowych upadłej Nokii i wewnętrzny system telefoniczny nie współpracuje z tymi telefonami ( ponoć też innymi ?)Nie chce tez \" rozmawiać \" z anglikami i francuzami , mimo że instrukcja tego nie zabrania.Język polski to oczywiście też marzenie.Chyba wszystkie linki i cięgła fabrycznie nie nasmarowane więc czasem można czegoś nie otworzyć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Teraz przy silniejszych mrozach ponoć z powodu złego paliwa jak wielu innym posiadaczom tego autka zwęziły sie przewody paliwowe i auto nie wchodzi na obroty ???!!!!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II