Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

ro_ab@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Duża ilość miejsca mimo niezbyt dużych wymiarów , osiągi silnika po tuningu
5,0
Całokształt
Miałem już kilka aut , ale to jest dla mnie rewelacyjne - mimo silnika z VW. ( po tuningu sprawuje się świetnie - ale oczywiście nie po firmowym chipie )
Wrażenia
5,0
Silnik
Przez ok. 4000 km - 3pkt.Hałaśliwie i słabo. Następnie silnik poddałem modyfikacji - 165KM i 380Nm - REWELACJA , ale trzeba uważać przy włączonym napędzie tylko na przednie koła - potrafi wyrwać kierownicę z rąk na zakręcie jeśli za słabo się ją trzyma.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka trochę krótka , ale sprawdza się w korkach.
5,0
Układ jezdny
Twardy. Rewelacyjne trzymanie drogi w zakrętach przy włączonym 4WD. Można spokojnie wjeżdżać na krawężniki.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu wystarczająca z wyjątkiem parkowania. Lusterka boczne - świetne. Widoczność do tyłu przy parkowaniu - fatalna , konieczne czujniki , na szczęście mam zamontowane fabrycznie.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką , no może z wyjątkiem przycisku komputera - trzeba na niego patrzeć by go nacisnąć.Bardzo mało przełączników - tylko 3 wielofunkcyjne pokrętła. Minusem jest brak podświetlenia przycisków podnoszenia/opuszczania szyb - tylko u kierowcy ma diodę , inni muszą szukać po omacku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezłe grzanie i chłodzenie , ale po ustawieniu AUTO dziwne zachowania - ciepły nawiew (17st.na zewn.a 22 pożądane wewn.) i zarazem włączona klimatyzacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu miejsca mnóstwo. Z przodu sporo , ale kolanami prawie dotykam kolumny kierownicy.
3,0
Wyciszenie
Przed tuningiem - niespecjalnie. Obecnie całkiem przyzwoicie - nie trzeba tak mocno naciskać gazu.(porównuję do benzynowego silnika w aucie żony - Stilo 1.6 nie jest zbyt hałaśliwy) Natomiast po włączeniu muzyki silnik jest naprawdę mało słyszalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może trudno w to uwierzyć , ale po tuningu przy spokojnej jeździe głównie poza terenem zabudowanym 60-70 km/godz na 5tce(średnia 53-bo skrzyżowania i inni użytkownicy dróg) spalanie wyniosło 5,1 l/100km. ( pięć przecinek jeden ) Normalnie pali ok.7 litrów w terenie zabudowanym lub 9-10 jeśli koniecznie chcę być pierwszy - tylko przez pierwszy tydzień jest zabawne zostawiać w tyle na skrzyżowaniach Audi i BMW (ale musi być wł.4WD)
4,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyjne prowadzenie , dużo miejsca dla pasażerów , wielki bagażnik ( 770 l i dodatkowo jeszcze schowane pod podłoga siedzenia ) Ale mógłby być trochę tańszy - za modę się niestety płaci.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie (15000km) tylko wymiana przewodu doprowadzającego sprężone powietrze do turbosprężarki - po 2-tyg. postoju - czyżby zagnieździły się zwierzątka? Nie ma trzeszczeń plastików , o których pisali inni użytkownicy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II