Zawieszenie
: doskonałe zawieszenie ,super linia,oszczędny silnik
4,0
Całokształt
gdyby nie plastiki byłoby super ,doskonale ,extra-delux.a tak jest tylko dobry+,latwo się rysują i czasami je słychać.im zimniej na zewnątrz tym gorzej.zimny silnik długo trzyma wysokie obroty[temp.zimowe]w mieście na stojąc na światłach długo kręci na podwyższonych obrotach
Wrażenia
4,0
Silnik
co można wymagać od klekota jest dobrze ale bez fajerwerków .dość elastyczny ,powyżej 130 km zaczyna być głośno,kultura pracy na przeciętnym pozimie
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów ''wolna''i tylko przy łagodnym i wolnym przełączaniu biegów 2i 3 nie haczy,ale ogólnie ok
5,0
Układ jezdny
rewelacja prowadzi się jak ''bolid F1''.miałem różne auta.passaty-3,golfa4,honda civik[trochę pływa po drodze]ale ten ''misiek''jedzie jak po szynach.czasem trochę rzuca na większch nierównościach ale to chyba zasługa ''18''
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,z jednym ''ale''.w podłokietniku jest gniazdo do ładowania telefonu ale działa tylko jak jest włączony zapłon.dzwoniłem do serwisu ale powiedzieli że ze względów bezp.nowe auta tak mają
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
az nadto .niech się schowaja RAV-ki itp
które grają w podobnej lidze
4,0
Wyciszenie
jest ok.nemcy robią to podobnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na takie duże auto -1740 kg jest bdb jazda mieszana 70% miasto reszta trasa to 7.5 l
5,0
Stosunek jakość/cena
biorąc pod uwagę to że auto sprowadziłem z niemiec b.lekko uszkodzone po blachach,po naprawie wyszło [8-miesięczne auto przy przebiegu 19000km wersja INTENSI+] 65% wartości auta salonowego więc stosunek ten jest doskonały.jako nowe z salonu uważam że nie warte jest tej ceny[duża utrata wartości AUTO-CASCO po roku od wartości 92000]
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]