musi miec pow.2000 obr.- w miescie kwestia przyzwyczajenia,na trasie przyspieszenie jest na/5-/. Jest slyszalny ale jest lepiej wygluszony od VW Turana i lepiej brzmi. Kto chce szaleć niech kupi nowe AVO. a także zawsze można orginalnie zwiększyć moc do 175 kM. spalanie umiarkowane-ON trochę waży
5,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzerzeń
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się sprawdza- jeżdzę cały czas na 4WD.trochę więcej pali ale zawsze napęd działa na 4 koła
Komfort
5,0
Widoczność
na 5- .przydają się czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Plusy:wszystko pod ręką
Minusy: brak !!! wysuwu kierownicy, wyświetlacz radia w dzień niewidoczny,brak możliwości regulacji podświetlenia wyświetlacza komputera-na noc. Mogły być trochę lepsze fotele-ale przy moim wzroście naprawdę mało który samochód je spełnia-ale o niebo i tak są lepsze niz w Turanie czy vektre.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na 5- . wreszcie nie przeszkadza mi środkowa konsola na prawą nogę, w środku dużo miejsca/jestem wysoki-194 cm/ duży bagażnik. 3 rząd siedzeń raczej dla dzieci,przesówna kanapa jest ok.
4,0
Wyciszenie
patrz punt 1- Silnik
pow. 160 km słychać trochę wiatr ale czy to przeszkadza? i gdzie po naszych "pięknych" drogach tak jeżdzić
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwis wykonuję w Kaliszu ceny umiarkowane/dużo osób z poza "rejonu" np. wrocław
5,0
Stosunek jakość/cena
można kupic tańszy lub droszy wóz. ale porównując cena z wyposarzeniem.do innych marek jest godna mocnego zastanowienia.I mimo że citro- C-crosse i 4006 to te same wozy to jednak TRZY DIAMENTY na masce to jest to.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalona żarówka oświetlenia bagażnika,zuzywa dużo plynu do szyb- aut. myje reflektory
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]