Zawieszenie
: Samochód trzyma się rewelacyjnie drogi, co w polączeniu z napędem na 4 kola daje bardzo dużą frajdę z jazdy.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Mogłoby być troszkę ciszej, ale jeżeli ktoś lubi klekot Diesla, jest super.
4,0
Skrzynia biegów
Z 1 na 2 czasami coś jest nie tak, ale ogólnie bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
Grube slupki mogą trochę przeszkadzać no i trzeba się przyzwyczaić do przyciemnionych szyb z tylu
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepelko już po 2 minutkach. Nawiewy ok, dmuchawa dziala na prawde cichutko. Niestety jeszcze nie sprawdzilem klimki ... mam go od grudnia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód i tyl są super. Trzeci rząd siedzeń nie jest przeznaczony na dlugie jazdy, ale nie ma co marudzić. Rozkladanie trzeciego rzędu nie przysparza trudności - trzeba tylko troszke popatrzeć na rysuneczki.
4,0
Wyciszenie
Od 140 robi się trochę glośno - relingi dachowe i lepiej wtedy nie odsuwać oslony uchylanego dachu. Silnik slyszalny, ale jeżeli ktoś lubi klekocik Diesla (tak jak ja) nie powinno być problemu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze za krótko jeżdżę (pomimo przejechanych już 8000 km), żeby się w pelni wypowiadać. Generalnie nie jest źle, spalanie okolo 8,5 l przy tej wadze, zimą, z napędem na 4 i często gniotąc nie jest jakąś straszną ilością.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie ma się do czego czepiać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]