Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Carlos, 9 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak usterek
Inne
Inne
4,0
Całokształt
Silnik pasuje idealnie do tego auta. Odpowiednik 2 razy droższego bmw x3. Idealny do modyfikacji, pomimo tego, że to wersja amerykańska każdy element europejski: manetka, wyświetlacz LED, podgrzewanie foteli (ale bezpieczniejsza budowa foteli) wpina się do systemu, elektronika przyjmuje to bez zarzutu- spróbujcie to zrobić bez mega grzebania w wielu BMW i innych wynalazkach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry, do setki nie jest rakietą, ale później co widoczne jest w górach stałe przyspieszenie a nie gramolenie się pod pagórki. Fajne są minki kierowców z ich turbinkami w ich 1,2, 1,4 TFUuu i innych kosztownych wynalazków. Po pewnym czasie jest niedosyt mocy, ale tak jest zawsze...
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to 10 biegowy automat jeepa, ma 6 biegów o przeciętnym komforcie w ustawieniu przełożeń, ale nie czuć żadnych szarpnięć a to wiele
4,0
Układ jezdny
Tylko wymiany eksploatacyjne, bez zarzutu, przeciętna trwałość. Raczej twardo zestrojone. Części pasujące w większości do modelu europejskiego. Ważny jest dobry mechanik jak z każdym autem
Komfort
4,0
Widoczność
W moim przekonaniu bardzo dobrze. System samochodu przyjął dedykowaną do Europejczyków nawigację clarion nx501e, dołączona kamera poprawia widoczność do tyłu, trochę zasłaniające przednie słupki ale nie przeszkadza. Duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super, możliwość ustawiania foteli, łatwego składania, może regulacja do góry fotela pasażera mógłaby być...
4,0
Wyciszenie
Super, kolega jechał nim po doświadczeniach z 2,0 TDI VW i chce zmienić samochód na benzynę;-). Powyżej 140 jak każdy SUV robi się głośniej. Wydaje mi się, że jeszcze lepiej jest od kiedy jest osłona silnika metalowa Sheriffa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Norma, coś między skodą, a bmw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niektórzy mogą mieć zastrzeżenia do jakości plastików, mi jest nie potrzebny samochód aby się do nich przytulać...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A co to?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Japończyk, nudny w niepsuciu się...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Średni koszt przejechania 100 km
109,00 zł
21,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II