Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Piotr, 9 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Outlander II 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Auto zostało kupione od autoryzowanego serwisu z działu używanych. Niestety trafił mi się trefny model. Auto samo w sobie bardzo fajne, niestety przygody z nim związane mają wpływ na negatywną ocene. Ale o tym później
Wrażenia
2,0
Silnik
Miesiąc po zakupie zamontowałem instalację LPG. Ale nie miało to wpływu na awarię - konieczność regeneracji wału korbowego i panewek.
4,0
Skrzynia biegów
Sprawna zmiana biegów poza bardzo jałowym 6 biegiem, gdzie płynna jazda na tempomacie jest praktycznie niemożliwa. Auto na autostradzie nie radziło sobie z lekkimi wzniesieniami i musiało redukować biegi nawet do 4, żeby i utrzymać prędkość 140km. Poza tym mankamentem skrzynia pracowała bardzo płynnie
3,0
Układ jezdny
Poza tym, że kupione auto od razu trzeba było oddać na prostowanie aluminiowych felg i kupić nowe opony, jazda nim była przyjemna, aczkolwiek w klasycznym sedanie stabilność była lepsza
Komfort
4,0
Widoczność
Duży martwy punkt z boku auta, przy zmianie pasa przy dużym natężeniu trzeba było obejrzeć się przez ramie dla pewności i wielokrotnie było tam auto którego w lusterku nie zobaczyłem. Innie kierujący też taki problem mieli
5,0
Ergonomia
Najmilej wspominana, mega komfort i dla kierowcy o wzroście 195cm oraz dla 5 osób, nie polecam wersji 7 os dla dłuższych podróży gdyż jest tam niewiele miejsca na nogi i siedzi się mocno skulonym
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawnie, nawiew na nogi pasażerów 2 rzędu również wydajny. Aczkolwiek bez klimy nawet przy temp zewnętrznej ok 22 stopni w aucie było gorąco i minimalna temp. nie schładzała wnętrza. trzeba było używać klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak pisałem przy ergonomii.
2,0
Wyciszenie
Pow. 130km żeby rozmawiać z drugim rzędem trzeba się odwrócić bokiem. Bardzo głośno w środku od silnika. Opony miałem nowe letnie uniroyal, też głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza tym że wydałem wiele na remont, elementy eksploatacyjne nie są zbyt drogie (klocki, tarcze przód tył za ok 500zł). Spalanie na dole podałem benzyny, gazu trzeba doliczyć ok 3l więcej
3,0
Stosunek jakość/cena
Wersja amerykańska, trzeszczą plastiki, za tą cene wymagałbym więcej dopracowanych detali - odpadają osłonki prowadnic foteli itp.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz remontu silnika musiałem też wymienić czujnik wałka rozrządu - 600zł. Notorycznie pękająca plastikowa osłona koła
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniany silnik, a przebieg auta to było przy ok 120tys. Podobno przyczyną tego było użycie niewłaściwego oleju. Oprócz tego okazało się, ze auto nie miało już dwóch katalizatorów i doprowadzało to do błędu silnika i niewłaściwej temperatury spalania.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II