Najwieksze plusy tego auta to mocny elastyczny silnik i szybki 6cio biegowy automat, przy spokojnej jezdzie juz przy 60 km na godzine zapina ostatni bieg. Wygodna pozycja za kierownica spore poczucie bezpieczenstwa nawet przy duzych predkosciach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duza elastycznosc, cichy kiedy trzeba i glosny kiedy powinien taki byc.
5,0
Skrzynia biegów
Szybko zmienia biegi w gore i w dol. To chyba najmocniejsza strona auta.
4,0
Układ jezdny
Optymalny kompromis miedzy komfortem ale bezpieczenstwem prowadzenia dzieki czemu mimo wysokosci auta te nie przechyla sie w szybkich ciasnych zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny minus to masywne przednie slupki ktore czasami tworzy martwe pole. Czujniki parkowania calkowicie zbedne.
5,0
Ergonomia
Z przodu znakomicie, duze swietnie wyprofilowane fotele, ruchomy podlokietnik. Z tylu... nie jezdzilem osobiscie ale nikt nie narzekal, jednak wydaje sie byc zbyt plasko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok ale ogrzewanie slabo zima mimo ustawienia na max grzeje zle. Ford mondeo w dieslu duzo lepiej sobie radzil. Nie wiem z czego to wynika... sama wielkosc wnetrza to chyba nie jedyny powod.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem jak duzym trzeba byc aby narzekac na brak miejsca. Spory bagaznik, fajnie zwijane tylne fotele plus otwierana burta umozliwia przewiezienia dlugich przedmiotow.
3,0
Wyciszenie
Silnik cichy ale szumy w dluzszej trasie mecza troche.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie gazu zima z zapietym 4x4 od 12 w gore... nie przekroczylem 15 w jezdzie mieszanej. Jak na gabaryty i silnik malo ale jesli ktos szuka oszczednego auta... niech szuka dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja raczej za te cene nie ma za wiele do zaoferowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krotko go mam licze ze Japonczyk bedzie niezawodny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krotko go mam...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
[l/100km]