Jak na tą masę, 170 KM, skrzynię automatyczną rewelacyjne osiągi, niestety osiągi widać tylko mając stoper w ręku, przy bezstopniowej skrzyni nie ma dużej frajdy z przyspieszania. Posiadam najdroższą wersję wyposarzenia i kilku drobiazgów mi brakuje, np. podgrzewanie przednich wycieraczek, czujników z przodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tej wielkości karoserię radzi sobie wyśmienicie. Do 100 /w trybie drive/ przyspiesza w 9,1-9,3 sek. robiłem kilka testów gdyż producent podaje 10,8 także miłe zaskoczenie. Jak na bęzynę mógłby być trochę cichszy.
5,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowa CVT, jedyny mankament to brak frajdy z całkiem niezłego przyspieszania. Dodatkowej frajdy może pewnie dostarczać zmiana biegów manetkami - używałem tego w ciągu 4 miesięcy 1 raz i to z ciekawości gdyż tryb drive radzi sobie wyśmienicie.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko do okoła. Mam wyłączone czujniki cofania gdyż tylko drażnią.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, obsługa intuicyjna poza włącznikiem podgrzewania siedzień - uniejscowienie fatalne. Żeby zobaczyć w jakiej pozycji ustawione jest ogrzewanie trzeba się porządnie przechylić - nie polecam sprawdzać w czasie jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozgrzewa się trochę długo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem, mam 190cm i bez problemu siadam na tylnej za swoim fotelem kolanami nie dotykając przedniego fotela
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być nieco ciszej ale nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Styl mojej jazdy nie należy do ekonomicznych ale mimo to miasto nie przekracza 13 l/100 a trasa 9 l/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko w tej cenie byłoby tak skonfigurować samochód innej marki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 7 tys. trudno coś powiedzieć o niezawodności, na razie nic się nie zepsuło i oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 MIVEC 170KM 125kW
[l/100km]