Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Viper1, 13 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 201KM 148kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 83 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 Turbo 201KM 148kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Nie trzeba uważać na krawężnikach, na bocznych drogach, czy też w śniegu nie ma problemów;]
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wentylator chłodnicy co jakiś czas sam się włącza
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Benzyna, w zimę nie ma problemu z zapaleniem, jest odczuwalna turbodziura, ale jak zacznie ciągnąć to robi się przyjemnie. Jadąc na 5 biegu na trasie nie ma potrzeby redukowania na niższy bieg, chyba że potrzeba jest ostrego przyspieszenia.
4,0
Skrzynia biegów
Byłem przyzwyczoajony do krótszych skoków drążka zmiany biegów, i czasami to mi przyszkadza, ale już sie prawie przyzwyczaiłem, uważam że była by wygodnijsza gdyby skok był mniejszy. Powinna być 6 biegowa, auto stał by się bardziej ekonomiczne.
5,0
Układ jezdny
Jest dosyć sztywny jak na suva, co mi bardzo pasuje, pewnie wjeżdza się w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wyżej, jest dosyć przyjemnie, wszystko widać, na początku ma sie wrażenie że jedzie się w dużym picupie przez ten wlot na masce;]
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce za kierownicą i miejsce pasażera jest wygodne, tylnia kanapa niestety nie jest miejscem zbyt wygodnym, nie ma tam zbyt dużo miejsca, mniej wiecej tyle co w zwykłej osobówce.
5,0
Wyciszenie
Silnika na wolnych obrotach prawie nie słychac, ale jak sie wkreca na obroty to słychać że coś się dzieje:) Lubię ten dzwięk turbiny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie pali śrenio 12-13l/100km, jadąc na trase do 90-100 km/h można zejść poniżej 10l, ale naprawde trzeba lekko operować gazem. Mógł by mieć 6 bieg, wtedy naprawede był by to bardzo ekonomiczny samochód. Jak na takie gabaryty i moc wydaje mi się że jest wporządku. Do tej pory nic nie naprawiałem, sprawdzałem tylko cene rozrządu i nie przestraszyła mnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie jest niezawodny, okaże się jak bedzie po dłuższym przebiegu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II