Rewelacyjne własności jezdne, trzyma się drogi jak przyklejony. Do tego wykonany fajnie w środku. Moja wersja Intense + - ma ksenony, dodatkowo fajny system audio z systemem multimedialnym Mitsubishi i daje dużo radości. Porównywaliśmy z nową wersją Forestera, ale Subaru mniejsze, gorzej wykonane oraz nie w każdej sytuacji potrzebny jest stały napęd 4x4. Kupiliśmy jako roczne auto, ale poza Polską z dużym upustem w cenie i jak do tej pory nie żałujemy zakupu. Polecam znacznie bardziej od zakupu auta typu kombi, gdyż typowe kombi nie ma napędu 4x4 oraz nie daje tyle możliwości wykorzystania przestrzeni.
Wrażenia
4,0
Silnik
TDI od VW przekonstruowane nieco + japońskie oprogramowanie spisuje sie bardzo dobrze, jest oszczędny (w trasie ok, 7-7,5 litra, w mieście do 9 litrów
5,0
Skrzynia biegów
bezproblemowa zmiana biegów, skrzynia 6 stopniowa
5,0
Układ jezdny
można odlączyć napęd, spisuje się supe na śliskiej nawierzchni przy 4x4
Komfort
4,0
Widoczność
trochę ograniczają masywne słupki z przodu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, znakomita kierownica wielofunkcyjna,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetne przewietrzanie i nawiew
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, możliwość przesuwania tylnych siedzeń, u mnie dodatkowo 2 miejsca do siedzenia (bardziej dla dzieci)
4,0
Wyciszenie
na zimnym silniku trochę głośno, ale później w porządku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo ekonomiczny, trasa 7,0 -7,5 litra, miasto ok. 9 litrów, ceny przeglądów w normie
5,0
Stosunek jakość/cena
optymalny stosunek ceny do oferowanej wartości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory jedynie lekko zaparowane światło przeciwmgłowe po prawej stronie