Inne
: Pomimo wad ma cos w sobie ,ze chcesz nim jezdzic. Silniczek mimo ze głosny to elastyczny.to jest minimum do tego auta. 2.0 to za malo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Korozja.
Karoseria
: Korozja
3,0
Całokształt
Outlander.suv który jest głównym konkurentem forestera,hondy crv i freelandera.I jest z nich najładniejszy.osobiscie po zdradzeniu marki audi jestem rozczarowany.Bardzo słabe wyciszenie silnika powyzej 3 tys obrotów.silnik dynamika wystarcza .spalanie jak na gabaryty w normie.słabe spasowanie elementów wnetrza.cos trzeszczy cos rezonuje.główna wada to korozja.elementy zawieszenia, nadkola tył.sławetna ława tylna.niedostepna w dobrym stanie.a jak coś jest,to chore pieniądze.plusem jest wyższy prześwit i napede plus brak elektroniki i haldexsów jednak przydała by sie jakas szpera albo blokada przynajmniej tylnego mechanizmu,a tak to naped na dwa koła(jedno przednie i jedno tylnie.Osobiście pierwszy i ostatni japoniec Mitsubishi i chyba ogólnie. Stosunek ceny do tego co dostajemy kompletnie nieadekwatny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prosta.powinna być niezawodna.chociaż rozrząd z tymi wałkami balansujacymi i czesta regulacja zaworów podraza eksploatacje
3,0
Skrzynia biegów
Oj do precyzji to jej wiele brakuje.ale i tak lepieh niż we francuzach.dochodzi wymiana oleju co określony interwał
3,0
Układ jezdny
Głośne zawieszenie.twarde co jest plusem i minusem.staly naped na 4 kola.prosty.bez elektroniki.ale ta korozja elementow zawieszenia! Niedopuszczale!
Komfort
2,0
Widoczność
Jest malo komfortowy .mimo ze suv przenosi nierówności na kierowce.bardzo słabe wygłuszenie silnika.dalsza wyprawa po autostradzie to udręka.
3,0
Ergonomia
Mało wyposażenia to i mało przycisków.ilość schowków przeciętna.mały bagażnik.wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi .ogrzewanie mogło by być lepsze.automatyczna klimatyzacja nie jest za precyzyjna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy 185 cm wzrostu fotel kierowcy na max do tylu jednak miejsce dla osób z tyłu na nogi jeszcze jest.wygoda foteli przecietna.mały bagażnik.kanapa z regulacja oparcia
1,0
Wyciszenie
Porażka powyżej 120 kmh.jazda na autostradzie to udreka.slabo wyciszony silnik przez co ramka radia fabrycznego przy pewnych obrotach wpada w rezonans.krew z uszu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W wiekszosci Czesci przystepne cenowo (no chyba ze mowa o belce zawieszenia).spalanie jak na moc,wage i naped w normie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Płacisz dużo dostajesz mało.nie rozumiem tego.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko określić.niby elektronika powinna byc niezawodna(bo malo jej) ale z kolei usterka w postaci przerdzewialego wahacza czy belki zawieszenia jest poważna.za krótko jeżdze.e na wstepie co mnie spotkalo prz 120 tys przebiegu to : korozja tylnej ławy.purchle na nadkolach tyl.drazek i koncowka kierownicza.uszczelniacz prawy półosi.tuleje dyfra tyl
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja.korozja.korozja !
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
[l/100km]