Super wybór -chyba zostanę dłużej przy Mitsu -niestety w przyszłym roku już nowy model -więc może zmienię...ale nowy model nie wygląda tak fajnie, poza ty znacznie wieksza krowa i nie ma tak szybkich maszyn
Wrażenia
5,0
Silnik
Super frajda powyżej 3000 obr, brak konkrencji na drodze, tam gdzie TDI traci oddech Turbo dopiero się rozkręca
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
sztywno alejak po szynach -przydaje się przy dużych prędkościach
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
prostota, prostota -czy to żle?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
naprawdę dobrze w kabinie, gorzej bagażnik -tylko 400l ale bagażnik pakuję dwa razy do roku i wystarczy
5,0
Wyciszenie
absolutna cisza, przy ostrzejszym operowaniu gazem -ostra brzytwa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to nie jest auto dla oszczędnych ani do jeżdżenia po zakupy, ale przy ostrożnieszym operowaniu gazem można zejść do 10,5 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zalety: ciekawa sylwetka, dużo dobrych materiałów (skóra, alcantara, szyberdachy), sprawdzona technologia EVO, super trakcja, ultra cichy, bardzo szybki 7,7 s, bardzo wygodny
wady: brak ESP, mały bagażnik, wysokie koszty paliwa
Gdybym miał dzisiaj wydać 115 tys. kupiłbym też Outlandera Turbo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nowe auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowe auto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
[l/100km]