Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu o wyśmienitych osiągach. Trochę mały bagażnik ale za to duża przestrzeń pasażerska. Wygląd super i duże funkcjonalność - w dowolnym momencie można zjechać na polną drogę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest super do tego auta, wprawdzie musiałem się przyzwyczić bo to moje pierwsze turbo i trochę inaczej reaguje niż benzyna bez turbo (sławetna turbo dziura).
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna, krótkie przełożenia
5,0
Układ jezdny
Doskonale jeździ się zarówno po asfalcie jak i polnych drogach. To główny powód zakupu tego auta - codziennie przejeżdżam ok 20 - 30 km polnymi drogami i nawet zdarza mi się gnać go ok. 100 Km/h.
Komfort
3,0
Widoczność
Niestety słabo widać do tyłu przez lusterko wewnętrzne, boczne są duże i dają duże pole widzenia. Auto ma baaaaaaaaaardzo długi przód i póki co mam problem z oceną czy nie podjeżdżam za blisko.
4,0
Ergonomia
Przełączniki, pokrętła itp dobrze umiejscowione (już po 30 min jazdy wydawało mi się że wszystko jest optymalnie pod ręką).
Problemem jest kierownica której krawędź zasłania mi częściowo zegary - mam pona 180 cm i muszęobniżyć siedzenie do minimum , a kierownicę podnieść na maxa do góry aby widzieć prędkościomierz - to zdecydowany mankament. Poza tym przydałoby się by siedzisko miało regulację kąta - przy długiej jeździe męczy niemożność zmiany pozycji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo - 5 osób podróżuje komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Przy jeździe do 120 km/h słychać tylko szum powietrza i delikatny pomruk silnika, zresztą całkiem przyjemny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety auto nie pali mało -producent podaje że w trasie zużywa ok. 7,5 l (to prawda ale jak się jedzie 80 km/h) mi przy 100 - 120 zużywa 9 l. W mieście jeżdzę żadko więc nie wiem, natomiast średnia to 9,5 do 11 L (zależnie od przyspieszeń jakie sięosiąga).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto w Niemczech (w salonie) bo w Polsce jest nieosiągalne, był bardzo niski kurs Euro więc w sumie wyszedł taniej niż wersja z silnikiem 2.4 w Polsce (ok. 125 tys).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ale to dopiero początek (15 tys.)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
[l/100km]