Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

MW, 5 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zmienia to auto w sportowego SUVa. Mało takich samochodów na rynku :)
Zawieszenie : sztywne i świetnie się prowadzi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Samochód rewelacyjny. Bardzo mocny i wręcz bezkonkurencyjny w tym segmencie, ze stałym napędem 4x4, prosty w budowie, świetnie się prowadzi, ma precyzyjny układ kierowniczy, sztywne i stabilne zawieszenie co dla mnie jest olbrzymim plusem poniewaz przy 170-180 na autostradzie nie ma żadnego problemu z "wożeniem" po pasie ruchu
Wrażenia
5,0
Silnik
blok silnika z Lancera EVO, jednostka bardzo wytrzymała a do tego świetny moment obrotowy. Nie ma problemu z przyjęciem dodatkowej mocy. Jeżdżę niemodyfikowanym autem a hamownia wykazała 321Nm. Przy regularnym serwisowaniu świetnie współpracuje z LPG na którym silnik staje się jeszcze bardziej elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
dwójka czasami potrafi haczyć ale to przypadłość tego modelu. Rewelacyjny 3 i 4 bieg, do 5 trzeba się dobrze rozpędzić więc mimo braku 6 biegu dobrze radzi sobie na autostradzie.
5,0
Układ jezdny
Według mnie najlepszy w swojej klasie. Prowadzi się jak samochód z duuuuużo niższym środkiem ciężkości.
3,0
Karoseria
podatność na korozję, to minus tego auta. Mój egzemplarz akurat tego problemu nie ma ale dużo samochodów potrafi sobie rdzewieć.
Komfort
5,0
Widoczność
czujników parkowania nie naprawiam od samego zakupu auta bo nie potrzebuje :) wielkie lusterka i dobra widoczność dookoła.
5,0
Ergonomia
fenomen :) wszystko jest pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chłodzi bardzo szybko i ogrzewanie tez nawet przy mrozach odbieram bardzo pozytywnie. Parę minut przy -20 i jest ciepło :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni dla kierowcy i pasażerów jest bardzo dużo, tylna kanapa ma regulację pochylenia oparcia.
4,0
Wyciszenie
jest cicho choć mogłoby być odrobinę ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto nie zawodzi a jazda na LPG powoduje zdecudowanie niższe koszty każdego 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja. Uważam że w kryterium jakość/cena nie ma lepszego auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
12,9
l/100km
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander I