Outlander jest tylko jeden ! Tylko model Turbo Sport 202KM na bazie EVO ! Auto jest nietuzinkowe z charakterem dające sporo frajdy z jazdy , szybki , zwinny , niezawodny. Na drodze porusza się dostojnie a jeżeli trzeba jest w stanie odepchnąć się 4 kołami od asfaltu nie pozostawiając złudzeń i 0-100 zrobić w ok 7.5s. Oj zdziwienie czasami bywa okrutne w momencie gdy inne auto szuka przyczepności a Mitsu odjeżdża ! Samochód idealny na każdą drogę i w terenie też się świetnie zachowuje ze względu na prześwit 20.5cm oraz niewielką wagę 1590kg , śniegi mu nie straszne i do miasta i na trasę co potwierdza vmax 220km/h w instrukcji a pojedzie prawie 230km/h ( 207km/h to błąd w danych technicznych ). Auto nie jest naszpikowane komputerami , monitorkami itd. co jest zaletą wg. mnie. Wnętrze ma wystarczające żeby wyskakiwać na rodzinne eskapady , kokpit jest prosty lecz bardzo przejrzysty i ergonomiczny typowo japoński. Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny rodzinny Crossover obdarzony fantastycznym silnikiem i trakcją z legendarnym stałym napędem 4x4. Niestety brak kontynuacji tego modelu w firmie Mitsubishi , następcy w ociężałych karoseriach nawet nie zbliżają się osiągami i parametrami jezdnymi.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
[l/100km]