Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

Bzyk_R1, 6 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Potężny moment obrotowy i cios przy przyspieszaniu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Blokowanie klocków hamulcowych.
5,0
Całokształt
Bardzo nietuzinkowe i fascynujące auto. Prawdziwy sleeper. W moim powiecie posiadam go tylko ja.
Wrażenia
5,0
Silnik
4G63T klasa sama w sobie, silnik legenda, szkoda że "ekolodzy" się do niego przyczepili. Bardzo rozwojowa i podatna na mody jednostka.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i bezawaryjna, szkoda że ciężko działa w niskiej temperaturze otoczenia. W większości modeli występuje ciężkie wbijanie dwójki. Brakuje 6 biegu zwłaszcza w Turbo.
5,0
Układ jezdny
W zawieszeniu japońskim wszystko działa jak należy. Dopóki jest oryginalne jest nie do zdarcia. Zawieszenie jest twarde nawet na zimowych 16 calach ale za to dobrze dopasowane do mocy samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność na dobrym poziomie, jedynie ograniczają ją szerokie słupki A oraz wysoka tylna szyba. Ciężko wyczuć rozmiary auta, na mieście tylko z czujnikami parkowania z tyłu. Świetne duże lusterka boczne bez martwego pola.
5,0
Ergonomia
Minimalizm i estetyka, wszystko na swoim miejscu. Nie jestem fanem kokpitu jak w samolocie. Do ideału potrzeba radia 2 DIN oraz kierownicy od Evo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Turbo benzyna szybko się nagrzewa i w zimie mamy ciepło. W lecie klima bardzo szybko mrozi. Więcej mi nie potrzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest przestronne w środku, nie ma mocnych skosów.
4,0
Wyciszenie
Tutaj zdecydowanie trzeba poprawić fabrykę. Do 140 km/h jest okej jednak powyżej tej prędkości w aucie jest dość głośno, a gabaryty auta powodują szum powietrza. Brakuje pełnych nadkoli z tyłu, slabo wyciszona grodź silnika, drzwi wnęki i podłoga.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Turbo żyje turbo pije. Na podróże na Pb98 jeszcze mnie nie stać, jednak montaż gazu powoduje że jazda tym samochodem należy do przyjemnych i ekonomicznych.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie można mieć wiele bezpłciowych samochodów ale ten jest z charakterem i pazurem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Systematyczne serwisowanie i wszystko działa jak należy. Czasem odmawiają posłuszeństwa czujniki wentylatorów czy przepustnicy ale to sporadycznie i nie u mnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie stało.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
12,9
l/100km
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander I